מערכת COL | יום כ"ד חשוון ה׳תשס״ח 05.11.2007

בוליביה: המטייל עלה על צוק להצטלם, ונפל אל מותו

צעיר בן 22, תושב ירושלים, נהרג הלילה (יום ב') במהלך טיול בבוליביה. על פי הידוע למשרד החוץ, הצעיר נפל ככל הנראה אל מותו מצוק בעיירה רורנבאקה. שתי מטיילות ישראליות שהיו עמו דיווחו על כך לגורמי השגרירות בלימה שבפרו, המדינה השכנה ■ דקלה קליין, רעייתו של מנהל סניף בית חב"ד בבוליביה, סיפרה ל ynet כי על פי הידוע לה, המטייל עלה על צוק להצטלם, וככל הנראה מעד ונפל אל מותו לידיעה בהרחבה
בוליביה: המטייל עלה על צוק להצטלם, ונפל אל מותו
צעיר בן 22, תושב ירושלים, נהרג הלילה (יום ב') במהלך טיול בבוליביה. על פי הידוע למשרד החוץ, הצעיר נפל ככל הנראה אל מותו מצוק בעיירה רורנבאקה. שתי מטיילות ישראליות שהיו עמו דיווחו על כך לגורמי השגרירות בלימה שבפרו, המדינה השכנה.

הודעה בעניין מותו של המטייל נמסרה למשפחתו של הצעיר. שגרירות ישראל בפרו שלחה נציג לבוליביה ומסייעת למשפחה בהעברת הגופה. זו אמורה להגיע ללה-פז עד שעות הבוקר מחר.

העיירה רורנבאקה, שם אירע המקרה, מצויה במרחק רב מכל מרכז עירוני גדול. מדובר בעיירת נופש אותה פוקדים מטיילים רבים שיוצאים לטרקים. חדר המצב של משרד החוץ נמצא בקשר עם המשפחה.

דקלה קליין, רעייתו של מנהל סניף בית חב"ד בבוליביה, סיפרה ל ynet כי על פי הידוע לה, המטייל עלה על צוק להצטלם, וככל הנראה מעד ונפל אל מותו.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.