מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ח 02.11.2007

תיכון חב"ד נתניה התחזקו בנושא ה"צניעות"

זו כבר הפעם השישית ברציפות שבתיכון 'בית-רבקה' חב"ד בנתניה מתקיים יום העיון השנתי המרכזי בנושא צניעות שנערך 'גלי-צאנז' בנתניה ■ יום העיון כבר הפך למסורת בקרב בנות התיכון כשבכל שנה מחדש נעשים מאמצים כבירים לרענן את הנושא מזוויות חדשות, מרתקות ומאלפות ■ במהלך ההרצאות הוקרנו גם קטעי וידאו מיוחדים של הרבי על צניעות נשי ובנות חב''ד וכן קטעי שירה וצפייה שהותאמו לרוח היום לידיעה בהרחבה
תיכון חב
זו כבר הפעם השישית ברציפות שבתיכון 'בית-רבקה' חב"ד בנתניה מתקיים יום העיון השנתי המרכזי בנושא צניעות. השנה, נערך האירוע בשיתוף עם חברת האופנה:'דידו' ובחסות 'קידישיק'.

יום העיון כבר הפך למסורת בקרב בנות התיכון כשבכל שנה מחדש נעשים מאמצים כבירים לרענן את הנושא מזוויות חדשות, מרתקות ומאלפות.

''אי-אפשר לתאר את עוצמת ההשפעה של יום העיון עלי ועל חברותי", מספרת בהתרגשות אחת התלמידות. "צריך לומר הרבה יישר כוח למנהלת, הגב' צביה קורץ שדאגתה הגדולה לכל תלמידה ותלמידה בכל תחום שהוא, היא מעל ומעבר. ממש רואים תוצאות בשטח'!!! וכן לסגנית- המורה אסתי בן-מעש שהיא האחראית על הפקת הענק הזו ותמיד דואגת שיהיה הוואי חברתי-חסידי ומיוחד במינו".

כבר בשעה שמונה בבוקר התאספו התלמידות הנרגשות בלובי של המלון 'גלי-צאנז' בנתניה והתארגנו לתפילה משותפת בביהכנ''ס של המלון.

לאחר התפילה, נהנו הבנות משתייה חמה ועוגות משובחות שהונחו במזנון בכניסה לאולם הכינוס.

כל תלמידה קיבלה ערכה: שקית מרעננת של חברת 'קידישיק' שהכילה את התוכניה המהודרת של יום העיון, תג זיהוי אישי, שובר הנחה למימוש באופנת 'דידו' המתמחה באופנה לציבור החרדי, וחומר נוסף.

במהלך יום העיון הופיעו בפני התלמידות: הרב מנחם ולפא שליח הרבי לנתניה מנכ''ל המוסדות ורב ביה''ס שבירך את הבנות בהצלחה בהפנמה וביישום של ערך הצניעות, הרב יצחק טייכטל, סמנכ''ל המוסדות שדואג להצלחת התלמידות בכל התחומים ובעיקר- בתחום החסידי-חברתי.

הגב' דבורה מקובצקי, מורה ומשפיעה בתיכון 'בית-רבקה' בכפ''ח שניגנה בכישרון רב בכינור, גיטרה וחלילית ודרך הנגינה העבירה את המסר החשוב- 'לפעמים אנו שוכחות את הזהות האמיתית שלנו כבנות מלך ופונות לרעות בשדות זרים, שכחנו שאנו יצוקות מחומר שונה ומיוחד שמחייב אותנו'.

הגב' יפה קדוש, מורה, מדפי''ת ומשפיעה בכפ''ח דיברה על הקושי ועל דרכי ההתמודדות איתו: ''הסטרא אחרא 'משלם' במזומנים, בעונג מיידי אך רגעי ולכן הוא מפתה אותנו, לעומת זאת- על הדברים הטובים אנו מובטחים אומנם בשכר מתמשך, אך הוא עתידי, רחוק מעיננו הבשריות. וכאן נעוצה הבעיה''

הרב ויינברג, רב ומרצה בכיר במכללת 'בית-רבקה' דיבר על מעלתן של נשות ובנות ישראל ע''פ שאר בנות העולם ככאלה שעליהן מושתת הבית היהודי שהוא היסוד לקיום העולם: ''עליכן לדעת, הוא אמר בהתרגשות, כי כעת, כל אחת קובעת איך ייראה הבית הפרטי שלה, בידכן נמצא הדבר ועכשיו הזמן לעבוד על-כך''.

מיכל לויטין ויהודית לביא סחפו את הבנות בקטעי דרמה מיוחדים שדנו בנושא על היבטיו השונים לקול צחוקן של התלמידות שהזדהו עם כל מילה. לקראת הצהריים הוגשה ארוחת צהריים חגיגית בחדר האוכל של המלון. יום העיון נערך השנה בסימן:''לכבוד הוא לך'' כשנקודת מוצא זו מהווה בסיס לתוכן הפעילויות השונות במהלך היום.

במהלך ההרצאות הוקרנו גם קטעי וידאו מיוחדים של הרבי על צניעות נשי ובנות חב''ד וכן קטעי שירה וצפייה שהותאמו לרוח היום (באדיבות ארגון נשי ובנות חב''ד).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.