מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשס״ח 02.11.2007

'פורווארד': 500 משפיעים בוושינגטון חברים בחב"ד

500 יהודים העובדים כמחוקקים, עוזרים לסנטורים וחברי קונגרס ולוביסטים בעלי השפעה חברים במועדון "קפיטול ג'ואיש פורום" של חב"ד בוושינגטון, כך מדווח השבועון היהודי "פורווארד" ■ "הטבע הדו-מפלגתי של הפורום הוא נווה מדבר נדיר של פעילות א-פוליטית", אמר הרב לוי שם-טוב, שליח חב"ד בבירת ארה"ב ומנהל ארגון 'ידידי ליובאוויטש באמריקה' ■ הפורום הוקם לפני 14 שנה עם 10 חברים בלבד. אחד הראשונים שבהם: ארי פליישר, שמונה בהמשך לדוברו הראשון של הנשיא ג'ורג' בוש  לסיפור המלא
'פורווארד': 500 משפיעים בוושינגטון חברים בחב
הרב שם-טוב, ראש סגל הבית-הלבן ג'וש בולטון (משמאל) ויהודים אחרים בבירה

המשרד הוושינגטוני של התנועה החסידית חב"ד-ליובאוויטש מדווחת שיש לה כיום קרוב ל-500 יהודים העובדים כמחוקקים, עוזרים בקונגרס ולוביסטים החברים במועדון שלה בגבעת הקפיטול.

ה'קפיטול ג'ואיש פורום', קבוצה לא פורמלית של יהודים המעורבים בפוליטיקה הוושינגטונית, מאורגן על-ידי הסניף המקומי של חב"ד-ליובאוויטש (ידידי ליובאוויטש באמריקה).

הפורום הוקם לפני 14 שנה, עם 10 חברים, במטרה לספק את הצוות היהודי בקפיטול עם רשת של אנשים כמוהם. אחד החברים הראשונים שהיו פעילים היה ארי פליישר, שמאוחר יותר נעשה הדובר הראשון של הנשיא ג'ורג' בוש.

לפי הרב לוי שם-טוב, נציג חב"ד בוושינגטון, הרשימה של חברים העפילה ל-500. "אנחנו לא מטיפים. זהו כולו התנדבותי", השליח אמר והוסיף שהטבע הדו-מפלגתי של הפורום הוא "נווה מדבר נדיר של פעילות א-פוליטית" בזירה הפוליטית המפולגת במיוחד כיום בקפיטול.

חברי הקפיטול ג'ואיש פורום מוזמנים להשתתף באירועים בחגים יהודיים כמו 'סוכה על הגבעה', מסיבת החנוכה ו'סדר' פסח ציבורי. הם גם משתתפים בשיעורי תורה שנמסרים לאורך השנה כולה.

(תרגום: COL)

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.