מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשס״ח 01.11.2007

ynet על הצתת בית-ספר צעירי-חב"ד בקייב

אתר האינטרנט ynet מדווח אף הוא כי בית הספר של צעירי חב"ד בקייב, בירת אוקראינה, הוצת אתמול ככל הנראה על רקע אנטישמי ■ הרב מוטי לבנהרץ, שליח צעירי חב"ד לקייב, סיפר ל-ynet כי בית הספר נמצא בשכונת מגורים, ולמרות שהוא מוקף בגדר, נערים מקומיים מגיעים לקרבת מקום שם הם שותים אלכוהול ומשתמשים בסמים. הרב לבנהרץ הוסיף כי רק לפני שבוע זרקו הנערים אבן עם פתק "מוות ליהודים" ושברו חלון בבית הספר ■ "מקומיים אותם נערים הציתו את הדלת האחורית של בית הספר, והאש התפשטה במהירות לכל הבניין וגרמה לנזק רב לבניין ולרכוש. הרב לבנהרץ אמר כי בהתחלה המשטרה לא רצתה לטפל באירוע, אך לאחר לחץ מגורמים יהודיים הם הגיעו לחקור את נסיבות האירוע", סיפר  לסיפור המלא  אנטישמיים העלו באש את בית ספר חב"ד בקייב ● תמונות
ynet על הצתת בית-ספר צעירי-חב

אתר האינטרנט ynet מדווח אף הוא כי בית הספר של צעירי חב"ד בקייב, בירת אוקראינה, הוצת אתמול ככל הנראה על רקע אנטישמי. 

הרב מוטי לבנהרץ, שליח צעירי חב"ד לקייב, סיפר ל-ynet כי בית הספר נמצא בשכונת מגורים, ולמרות שהוא מוקף בגדר, נערים מקומיים מגיעים לקרבת מקום שם הם שותים אלכוהול ומשתמשים בסמים. לדבריו, אותם צעירים זרקו אבנים ושברו חלונות בבית הספר וגם קראו קריאות גנאי לעבר התלמידים. הרב לבנהרץ הוסיף כי רק לפני שבוע זרקו הנערים אבן עם פתק "מוות ליהודים" ושברו חלון בבית הספר.

אתמול, לדברי תושבים מקומיים אותם נערים הציתו את הדלת האחורית של בית הספר, והאש התפשטה במהירות לכל הבניין וגרמה לנזק רב לבניין ולרכוש. הרב לבנהרץ אמר כי בהתחלה המשטרה לא רצתה לטפל באירוע, אך לאחר לחץ מגורמים יהודיים הם הגיעו לחקור את נסיבות האירוע.

שליחת הסוכנות לקייב, ורוניקה מטלוב, אמרה כי למרות שנציגים של השלטונות המקומיים מגנים אירועי אנטישמיות, האירועים הללו נמשכים. "מה שקרה בבית הספר מאוד מצער. הבן שלי נמצא בגן יהודי וזה מאוד מפחיד. זה רק מצדיק את כל המאמצים שהסוכנות היהודית עושה כדי שאנשים יחליטו לעלות לארץ".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.