מערכת COL | יום כ' חשוון ה׳תשס״ח 01.11.2007

במאי ישראלי בכיר שותף בהפקת ה'בנקעט' החגיגי

במאי מופעים ואומן רב-תחומי מישראל רונן פלד הצטרף לצוות המפיק את אירוע ה'בנקעט' החגיגי והמסכם של כינוס השלוחים העולמי שייחל בשבוע הקרוב, כך נודע בלעדית לכתב COL בניו-יורק ■ פלד שהגיע ל-770 בשמחת-תורה, הופגש עם חברים ב'ועד המארגן' של הכינוס. האירוע הנחשב ייערך באולם ענק במזח 94 במנהטן וייערכו בו מספר שינויים ■ במהלך שהותו בניו-יורק הוא התפלל ב-770 וסעד עם ה'חוזר' הרב יואל כהן. "עברתי הרבה חוויות מרגשות בביקור ובפרט אצל הרב כהן", אמר פלד בשיחה עם COL  לסיפור המלאשבוע לכינוס השלוחים: עדכונים שוטפים מההכנות >>>
במאי ישראלי בכיר שותף בהפקת ה'בנקעט' החגיגי
הבמאי הישראלי רונן פלד על רקע ה'בנקעט' ● צילומים: סיון פרג' ומאיר דהן, COL
מאת חיים ברון ובנימין וייס כתבי COL בארה"ב

ה'בנקעט' - אירוע ההצדעה הגדול החותם את כינוס השלוחים העולמי - מהווה למעשה המוקד המסכם והחגיגי של ההתכנסות הנפרסת על סופשבוע בהשתתפות שלוחי חב"ד הטסים לניו-יורק מקרוב ומרחוק ומרחוק מאוד.

באופן מסורתי, שלוחים ניצלו את האירוע הנוצץ כדי להדגים לגבירים ותומכים מרכזיים את חזונו של הרבי ועוצמתה של מערכת השליחות של חב"ד. באופן קבוע 'ועד המארגן' מטעם ה'מרכז-לענייני-חינוך' נקלע לבעיות לוגיסטיות רבות בניסיון לאכלס 4 אלף איש באולם אחד. ועוד בפאר ובהכשר מהודר.

עם השנים מיקומו של האירוע נדד משכונת קראון-הייטס לאולם מלון 'מאריוט' בברוקלין, לאולם 'הילטון' במנהטן, ואף למרכז תערוכות בניו-ג'רזי. השנה, הצליחו המארגנים בראשות הרב משה קוטלרסקי לשכור את האולם הענק במזח 94 המשקיף על נהר ההדסון.

ל-COL נודע כי לצוות המוכשר שמפיק את האירוע הצטרף השנה במאי אירועים בכיר מישראל בשם רונן פלד. הוא מתואר כאומן רב-תחומי המביים מופעים שונים ומגוונים החל מאירועים שיווקיים, אירועי עובדים, אירועי השקה, תדמית, תערוכות, מייצגים וספיישלים לטלוויזיה, לדברי האתר "פרומו מדיה".

משמחת-תורה ל'בנקעט'

השכרת שירותיו של פלד התרחשה בהשגחה פרטית. פלד, המגדל זקן ונמצא בעיצומו של תהליך התקרבות לשורשים, הגיע בתשרי השנה לחגוג שמחת-תורה במרכז חב"ד העולמי - 770.

חסיד זריז ששמע על מקצועו קישר בינו לבין גורם ב'מרכז' ולאחר מספר פגישות ודיונים הוא הצטרף.

בעת השהייה בקראון-הייטס, פלד הספיק לסעוד ארוחת חג בביתו של הרב יואל כהן, ה'חוזר' של הרבי ובעל הבנה נדירה בתורת החסידות. בשיחה עם COL, פלד סיפר בתמציתיות: "עברתי הרבה חוויות מרגשות בביקור ובפרט אצל הרב כהן". על ה'בנקעט' אמר: "אני מקווה שבעז"ה יהיה הצלחה רבה".

אחד הבחורים שנכח בסעודה והיה עד לשיחה המרתקת שהתפתחה בין השניים, סיפר ל-COL: "הם שוחחו למעלה משעה ודנו בהרבה נושאים".

השיפורים הצפויים

פלד ערך סיור באולם מזח 94 יחד עם חברים בועד המארגן של הכינוס. יחד עמם ביצע מספר שדרוגים שיבוצעו השנה, לראשונה.

ל-COL נודע, כי עיקר השינויים, יהיו בהוואי והאינטראקציה הכללית (מסך וידאו ענק יוצב מאחורי דוכן הנואמים ונוספים ברחבי האולם) וכן עם מערכת התאורה משוכללת.

כזכור, לפני שבועיים דיווחנו על שיבוץ מחדש לשלוחים באולם בו ייערך ה'בענקט'. היום, ניתן לפרסם, כי השינוי נעשה בעקבות גל השדרוגים שייבוצעו השנה ב'בנקעט'. סדר הישיבה שונה אף הוא, כפי שדווח על-כך ב-COL. לידיעה צירפנו את מפת ה'בנקעט'.

ידיעה זו, מצטרפת לשלל החשיפות הבלעדיות שפורסמו לראשונה ב-COL בנוגע לכינוס השלוחים שייערך בעוד שבוע ימים, ובראשם על מיקום ה'בנקעט' - במקום בו ירד האדמו"ר הריי"צ נ"ע לפני 68 שנים.

מרכז התקשורת החב"די COL מפעיל צוות מתוגבר של כתבים, צלמים וצלמי וידאו, כשאליהם יצטרף עורך COL שרון גושן, לקראת כינוס השלוחים העולמי שייחל בשבוע הבא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.