מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תשס״ח 30.10.2007

youtube: קליפים שבועיים בפרשת השבוע במשנת חב"ד

אחת מהיוזמות הרבות של שלוחים להפיץ את היהדות היא באמצאות סרטים המוקרנים ב-youtube. הרב בני רפופורט מעלה  סרטון חב"ד שבועי ב-youtube המתפרסמים גם באתר האינטרנט של המרכז לגילוי יהדות של חב"ד בקלארקס סמיט ■ ביצירת ופרסום הקליפים על פרשת השבוע, מתכוון רפופורט להגיע לקהל גדל והולך שמעדיפים לצפות בתוכנית אור קולית מאשר לעיין בספרים ובהוצאות לאור למיניהם ■ בקליפים האלו מעביר גם רפופורט מידע חשוב על חגים או ארועים בעלי תוכן יהודי הממשמשים ובאים  לידיעה בהרחבה
youtube: קליפים שבועיים בפרשת השבוע במשנת חב
אחת מהיוזמות הרבות של שלוחים להפיץ את היהדות היא באמצאות סרטים המוקרנים ב-youtube. הרב בני רפופורט מעלה  סרטון חב"ד שבועי ב-youtube המתפרסמים גם באתר האינטרנט של המרכז לגילוי יהדות של חב"ד בקלארקס סמיט.

את הקליפים מפיק הרב רפופורט בעזרת תלמיד בית הספר התיכון בארלינגטון הייטס, טיילור וויינברגר, שמתכנן לנצל את הקליפים של חב"ד שהוא מכין כעדות על כישוריו לשם קבלתו לבית ספר לסרטים.

ביצירת ופרסום הקליפים על פרשת השבוע, מתכוון רפופורט להגיע לקהל גדל והולך שמעדיפים לצפות בתוכנית אור קולית מאשר לעיין בספרים ובהוצאות לאור למיניהם והוא מאמין שבדרך זו רבים יוכלו לקיים את ההוראה של 'לחיות עם הזמן' - עם פרשת השבוע שבו הוא מעביר את המסרים העמוקים של חב"ד עם דגש על התוצאה המעשית בחיי היום יום.

בקליפים האלו מעביר גם רפופורט מידע חשוב על חגים או ארועים בעלי תוכן יהודי הממשמשים ובאים וכן מזמין את הקהל הרחב לקורס החדש שמופק על ידי ה-JLI על ערכו של ארץ ישראל.

ערכו הציבורי של אתר בית חב"ד של קלארוס סמיט, בו מוקרנים הקליפים השבועיים, מוכח גם מתוך הבקשות הרבות שמתקבלים להוספת לינקים לאתרים רבים מהאזור באתר של חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.