מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תשס״ח 30.10.2007

ביתר עילית: רה"ע פגש בחייל החב"די ששוחרר מהכלא

ראש העיר ביתר עילית ר' יצחק פינדרוס מצא לעצמו זמן בלו"ז העמוס ערב יום הבחירות להגיע לברית המילה של משפחת אוחיון-למברוזו. ראש העיר התרגש לפגוש במקום את בנם החייל יוסף למברוזו שעל שיחרורו עמל קשות בשבועיים האחרונים לאחר שנכלא עקב עמידתו האיתנה על משמרת השמיטה, כפי שדווח לראשונה ב-COL ■ בני משפחת למברוזו הודו לראש העיר על שפינה מזמנו וממרצו בימים כה טרופים של מערכת בחירות על מנת לטפל יום יום בבעיה עד שהצליח להביא לפתרונה לסיפור המלא
ביתר עילית: רה
ראש-העיר ביתר-עילית ר' יצחק פינדרוס עם החייל יוסף למברוזו (צילום: COL)
ראש העיר ביתר עילית ר' יצחק פינדרוס מצא לעצמו זמן בלו"ז העמוס ערב יום הבחירות להגיע לברית המילה של משפחת אוחיון-למברוזו. ראש העיר התרגש לפגוש במקום את בנם החייל יוסף למברוזו שעל שיחרורו עמל קשות בשבועיים האחרונים לאחר שנכלא עקב עמידתו האיתנה על משמרת השמיטה, כפי שדווח לראשונה ב-COL.

בברית השתתפו מיטב סלתה ושמנה של קהילת חב"ד בביתר עילית שהרב למברוזו הוא אחד מגבאיה הוותיקים ובתוכם רק הקהילה הרב אשר לעמיל הכהן.

בני משפחת למברוזו הודו לראש העיר על שפינה מזמנו וממרצו בימים כה טרופים של מערכת בחירות על מנת לטפל יום יום בבעיה עד שהצליח להביא לפתרונה בע"ה, הרב פינדרוס בישר לחייל בהזדמנות זאת כי עקב כל הרעש שעורר הודיעו לו מהרבנות הצבאית הראשית כי הרב הצבאי הראשי הרב רוניצקי יגיע השבוע לבסיס על מנת לעמוד מקרוב על הסדרי השמיטה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.