מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ח 29.10.2007

תלמידי נס ציונה מתחייבים אישית ל"ארוחה חמה"

זו כבר השנה השניה, בה מתחייבים אישית תלמידי כיתות י' של תיכון בן גוריון של נס ציונה למפעל "ארוחה חמה" של חב"ד בעיר בהנהלת השליח הרב שגיא הר-שפר ■ במסגרת תוכנית "מחוייבות אישית" יתנדבו במשך שנת הלימודים הקרובה 30 תלמידים ותלמידות של התיכון, לשעתיים של התנדבות בשבוע לבית התמחוי ויתן כתף להכנה ואריזה של ארוחות לנזקקים ■ שנת תשס"ז תהיה למעשה שנה שלישית ברציפות, בה מתנדבים באורח קבע תלמידי בתי ספר נס ציוניים במפעל "ארוחה חמה"  לסיפור המלא
תלמידי נס ציונה מתחייבים אישית ל
(צילום: COL)
זו כבר השנה השניה, בה מתחייבים אישית תלמידי כיתות י' של תיכון בן גוריון של נס ציונה למפעל "ארוחה חמה" של חב"ד בעיר בהנהלת השליח הרב שגיא הר-שפר.

במסגרת תוכנית "מחוייבות אישית" יתנדבו במשך שנת הלימודים הקרובה 30 תלמידים ותלמידות של התיכון, כשכל אחד מהם יגיע באורח קבע לשעתיים של התנדבות בשבוע לבית התמחוי ויתן כתף להכנה ואריזה של ארוחות לנזקקים.

שנת תשס"ז תהיה למעשה שנה שלישית ברציפות, בה מתנדבים באורח קבע תלמידי בתי ספר נס ציוניים במפעל "ארוחה חמה". גם במהלך שנת הלימודים הקודמת (תשס"ו), תלמידי תיכון "בן גוריון" סייעו באורח יומיומי בהפעלת בית התמחוי.

צד בצד השתלבו בפרוייקטים חד פעמיים וחשובים מאוד גם תלמידי חט"ב "בגין", "גולדה מאיר", "אשכול" ובי"ס חב"ד. בשנת לימודים הראשונה לפרוייקט (תשס"ה) התנדבו בתוכנית למעלה מ-50 תלמידים , תוך רכישת מיומנויות נתינה ותחושת סיפוק גדול של עשייה למען הקהילה.

השנה, לאחר פנייה לבתי ספר רבים ושקילת מירב האפשרויות, נבחר תיכון בן גוריון לתוכנית "מחוייבות אישית". עשרות תלמידים של התיכון שבחרו להשתתף בתוכנית, יקבלו בע"ה כבר במהלך השבוע את התדריך הראשון אודות העשייה.

לצד התוכנית ישתלבו גם השנה לפרוייקטים מגוונים תלמידי חטיבות הביניים "בגין" ו"גולדה מאיר" וכן גם בתי ספר יסודיים בעיר. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.