מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ח 29.10.2007

מכפר חב"ד לקבר רחל ולכותל המערבי

כ-70 ממשתתפי השיעור, יצאו אמש (ראשון) לנסיעה מאורגנת שנוהלה ביד רמה ע"י מארגן השיעור ר' שלמה גלויברמן. מכפר חב"ד יצאו המשתתפים לקבר רחל ולאחר מכן לכיוון הכותל המערבי ■ לאחר תפילת ערבית התוועדו המשתתפים באולם האירועים של 'כולל חב"ד' בכותל המערבי עם מוסר השיעור הרב שי סוקניק סביב שולחנות ערוכים כיד המלך ■ לאחר מכן נערך סיור מאורגן ומרתק כבן שעתיים במנהרות הכותל בו למדו על ההיסטוריה רבת השנים של העיר העתיקה, בית המקדש וכליו  לסיפור המלא וגלריית תמונות
מכפר חב
(צילום: מאיר דהן, COL)
מי שנקלע אמש לקבר רחל ולכותל המערבי לא יכול היה להישאר אדיש למראה דיון חסידי בין חסידים, אנשי כפר חב"ד שדנו בפירוש המאמר הנלמד בבוקרו של יום, לשאלתם מה עושים 70 אנשים כקבוצה מאורגנת התברר כי אותם חסידים זוכים להמנות בין לומדי שיעור החסידות היומי בבית מנחם בכל יום בבוקר.

כ-70 ממשתתפי השיעור, יצאו אמש (ראשון) לנסיעה מאורגנת שנוהלה ביד רמה ע"י מארגן השיעור ר' שלמה גלויברמן. מכפר חב"ד יצאו המשתתפים לקבר רחל ולאחר מכן לכיוון הכותל המערבי. לאחר תפילת ערבית התוועדו המשתתפים באולם האירועים של 'כולל חב"ד' בכותל המערבי עם מוסר השיעור הרב שי סוקניק סביב שולחנות ערוכים כיד המלך מבית מטבחו של ר' בנימין ריבקין העומד לימין השיעור בתבונה, בעצה ובמעשה.

לאחר מכן נערך סיור מאורגן ומרתק כבן שעתיים במנהרות הכותל בו למדו על ההיסטוריה רבת השנים של העיר העתיקה, בית המקדש וכליו. הסיור נערך בהשתדלותו הרבה של העסקן החבד"י ר' שמעון רבינוביץ'.

לסיום, יצאו המשתתפים בחיזוק רב והכריזו על המשך השתתפותם בשיעור היומי ותנופת מבצע 'חבר מביא חבר' להצלחת השיעור ולנחת רוח לרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.