מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ח 29.10.2007

קבלת פנים לשלוחים בישיבה קטנה "בית מנחם" בני ברק

לישיבת חב"ד בבני ברק הגיעו בשבוע שעבר שלוחים, ולקראת בואם נסעו תלמידי שיעור ג' בישיבה לקבל את פניהם בשדה התעופה. לאחר מכן, התקיימה בישיבה התוועדות חסידית לרגל בואם, וקבלת פנים לתלמידי התמימים ששהו בחצרות קודשנו בחודש החגים ■ בסיום התוועדו התמימים עם השלוחים לתוך הלילה לסיפור המלא
קבלת פנים  לשלוחים בישיבה קטנה

לישיבת חב"ד בבני ברק הגיעו בשבוע שעבר שלוחים, ולקראת בואם נסעו תלמידי שיעור ג' בישיבה לקבל את פניהם בשדה התעופה. לאחר מכן, התקיימה בישיבה התוועדות חסידית לרגל בואם של התמימים השלוחים: הת' יוסף מיפעי, הת' אליהו קרינברג, הת' מנדי מרקוביץ, הת' לוי מזרחי, והת' שלום בלוי, וקבלת פנים לתלמידי התמימים ששהו בחצרות קודשנו בחודש החגים.

את ההתוועדות פתח בדבר מלכות הרב אהרון לוי משפיע בישיבה, שגם בירך את מנכ"ל הישיבה הרב שלמה רוזנברג שהשתתף באירוע, על כל המפעל הגדול שהוא הקים. 

הרב לוי רוזנברג מנהל הישיבה דיבר על מעלת השלוחים ועל החיות שהם נותנים בישיבה, ובירך את התמימים בהצלחה רבה. הרב מרגליות מנהל הרוחני בישיבה הסביר ע"פ שיחה של הרבי מדוע התמימים מוכנים לעזוב את 770 ולהגיע לארץ ע"מ להיות שלוחי הרבי. 

השליח הת' אליהו קירנברג שהתפעל מאוד מהתמימים ומהחיות שקיימת בישיבה, וקישר את בואם לפרשת השבוע.

הרב אקסלרוד משפיע הכללי בישיבה שבירך את השלוחים, וסיפר לתמימים על סוגי השליחוית שהיו אצל אדמו"ר הקודם ברוסיה, והרב וינפלד משפיע בישיבה הסביר את המעלה הגדולה של שלוחים בישיבה קטנה. 

הרב נפתלין ר"מ בישיבה בירך את השלוחים בהצלחה רבה וקישר זאת לפרשת השבוע. לסיום הוזמן המשגיח לברך את התמימים השלוחים. בסיום התוועדו התמימים עם השלוחים לתוך הלילה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.