מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ח 29.10.2007

הרפת חזרה לכפר-חב"ד

לפני כחודש התקשר יהודי מחו"ל לצייר החב"די יחיאל אופנר מכפר חב"ד, ולאחר שהתבונן בהנאה על הציורים שעל הקיר רכש כמה מהם, ואמר לו: "הכרת את זוסיק הרפתן, זה שביקש שיגידו עליו קדיש ברפת? אני רוצה שתצייר לי אותו ודווקא אתה שהכרת אותו" ■ חודש של עבודה שאינה נפסקת הניבו תוצאה של ציור יהודי עם טעם חב"די מושלם ■ יחיאל שלח לבנו של זוסיק ר' יצחק ריבקין את התמונה, ר' יצחק התלהב ואמר שהוא חייב לבוא לראות את המקורי לסיפור המלא 
הרפת חזרה לכפר-חב
היועץ החינוכי ר' יצחק ריבקין מחזיק את ציור אביו, השבוע ● צילום: COL
לפני כחודש התקשר יהודי מחו"ל לצייר החב"די יחיאל אופנר מכפר חב"ד ובפיו בקשה: "קראתי כתבה עליך, ואני מעונין להגיע אליך". היהודי הגיע לכפר-חב"ד, ולאחר שהתבונן בהנאה על הציורים שעל הקיר רכש כמה מהם, ואמר לו: "הכרת את זוסיק הרפתן, זה שביקש שיגידו עליו קדיש ברפת? אני רוצה שתצייר לי אותו ודוקא אתה שהכרת אותו".

מספר ר' יחיאל: "היהודי לא ידע שהוא נגע בנושא רגיש. מבחינתי זוסיק ריבקין ז"ל הוא המצוייר האולטמטיבי שלי. יש לו את כל מה שיכול לעשות ציור יהודי חסידי מושלם. המבט החסידי את הטעם של חסידי אדמו"ר הזקן שהיו עובדי אדמה ועובדי ה'.

חודש של עבודה שאינה נפסקת הניבו תוצאה של ציור יהודי עם טעם חב"די מושלם.

יחיאל שלח לבנו של זוסיק ר' יצחק ריבקין את התמונה, ר' יצחק התלהב ואמר שהוא חייב לבוא לראות את המקורי, הבן קבע בוודאות ובהתרגשות זה אבא: העמידה, התנועה, ממש אפשר ללכת ברפת, לשמוע את רעש הברזלים של הרפת בהתחכות הפרות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.