מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ח 29.10.2007

אופקים: הותחלו העבודות לבניית מרכז חב"ד

ר' יוסף יצחק פופאק מניו יורק הגיע לביקור במוסדות חינוך חב"ד אופקים בליווי ר' נחום מרקוביץ יו"ר חוג ידידי בית חב"ד אופקים. את פני המשלחת קיבל הרב ישראל הרשקוביץ רב קהילת חב"ד אופקים ויו"ר המוסדות יחד עם ר' אבנר אמיתי סמנכ"ל המוסדות ■ במהלך הביקור סיירו האורחים מניו-יורק בבית התבשיל בעיר ובבתי הספר השונים והגנים שם נערך טקס הסרת הלוט של 2 כיתות לבית ספר לבנות ■ לאחר ביקור בחלק מהמוסדות השתתפה הפמליה בהתחלת בניית מרכז חב"ד אופקים לחינוך חסד ורווחה לסיפור המלא ולגלריית תמונות 
אופקים: הותחלו העבודות לבניית מרכז חב
(צילום: ישראל ברדוגו)
ר' יוסף יצחק פופאק מניו יורק הגיע לביקור במוסדות חינוך חב"ד אופקים בליווי ר' נחום מרקוביץ יו"ר חוג ידידי בית חב"ד אופקים. את פני המשלחת קיבל הרב ישראל הרשקוביץ רב קהילת חב"ד אופקים ויו"ר המוסדות יחד עם ר' אבנר אמיתי סמנכ"ל המוסדות.

שלט מאיר עיניים שקידם את הבאים בכניסה לעיר הוביל את המשלחת לביקור בתלמוד התורה בעיר בניהולו של ר' יוסף יעקובוביץ . במהלך הביקור של ר' יוסי פופאק סיירה המשלחת בבית התבשיל בעיר ובבתי הספר השונים והגנים שם נערך טקס הסרת הלוט של 2 כיתות שתרם לבית ספר לבנות לזכות משפחתו שיחיו.

לאחר ביקור בחלק מהמוסדות השתתפה הפמליה בהתחלת בניית מרכז חב"ד אופקים לחינוך חסד ורווחה. את הביקור חתמה התוועדות חסידים בהשתתפות מהנדס העיר שהגיע להביע את תמיכתו במוסדות .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.