מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשס״ח 28.10.2007

'מעיינות' ו'תגלית' קראו לסטודנטים: בואו לישראל

מכון 'מעיינות' ו'תגלית' השיקו באחרונה קמפיין חדש ומשותף, הקורא לסטודנטים לבוא לישראל ■ שני הארגונים הפועלים יחד מזה שנים, הקימו דוכן משותף שהוצב אמש (מוצאי-שבת) בלובי של אולם 'אהלי-תורה', שם נערכה סעודת 'מלווה-מלכה' לכ-1,000 סטודנטים ■ "העבודה שלנו עם 'תגלית' בשנים האחרונות גרמה לאלפי סטודנטים להכיר את היהדות וחב"ד", אמר ל-COL נציג 'מעיינות' בארה"ב לסיפור המלא
'מעיינות' ו'תגלית' קראו לסטודנטים: בואו לישראל
"זה מתוק". חפיסת שוקולד עם הדפסה מיוחדת של 'מעיינות' ● צילום: אלי קאהן, COL
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

לפני חמש שנים החליטה ממשלת ישראל להקים את הפרויקט הגדול הנקרא 'תגלית'. הפרויקט מיועד לסטודנטים צעירים מחוץ לארץ המגיעים לארץ-ישראל לתקופה של עשרה ימים, מטרתו של הפרויקט הוא שהסטודנטים יכירו בזמן זה את ארץ-ישראל ומורשת ישראל.

בין האירגונים הגדולים שזכו לעבוד יחד עם 'תגלית' - בולט מאוד מכון 'מעיינות', שדרכו מגיעים כל שנה לערך 2000 סטודנטים מחוץ לארץ.

במהלך המסע, נכנסים הסטודנטים למכון 'מעיינות' לשעתיים לימוד חסידות ב'חברותא' עם השלוחים לישיבה, ולאחר-מכן מאזינים להרצאה מפי הרב אלון סילברג, המקנה לסטודנטים בשפה ברורה ונעימה יסודות ביהדות ובחסידות.

חלקם של הסטודנטים המגיעים דרך 'תגלית', מתעניינים מאד בדרך היהדות ונשארים אחר-כך לעוד תקופה בישיבת 'מעיינות', ושם סופגים עוד מדרכי היהדות.

העבודה המשותפת של שני הארגונים התבטאה אמש (מוצאי-שבת) בדוכן משותף שהקימו שני הארגונים בלובי של אולם 'אהלי-תורה' בשכונת קראון-הייטס, שם נערכה סעודת 'מלווה-מלכה' גדולה והופעה סוחפת.

כל סטודנט שחלף על-יד הדוכן, קיבל פרוספקט מידע על המסע וגם חפיסת שוקולד עם הדפסה מיוחדת, עליה נכתב: "בא לבדוק את ישראל. זה מתוק".

"העבודה שלנו עם 'תגלית' בשנים האחרונות גרמה לאלפי סטודנטים להכיר את היהדות וחב"ד", סיפר זירקין, מי שהפעיל את הדוכן מטעם 'מעיינות'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.