מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשס״ח 24.10.2007

קליפורניה: מיליון חסרי בית, שלוחי חב"ד ממשיכים לסייע

הקהילה היהודית בדרום קליפורניה ממשיכה לסייע ליהודים שבתיהם נהרסו מפגעי האש שהפך שטח של קרוב ל-2000 דונם מסאן דיאגו ועד לצפון לוס אנג'לס לעיי חרבות ■ בסאן דיאגו מרכז חב"ד לובאוויטש עסוק באספקת שמיכות ומזון למעל 10,000 מפונים שמצאו מחסה זמני באיצטדיון של קואלקום. היהודים השוהים שם מקבלים מזון כשר אך לדברי הרב ישראל גולדשטיין שליח לפאוויי דואגים פעילי חב"ד להעביר גם מזון לניצולים שאינם יהודים השוהים במקום לידיעה בהרחבה
קליפורניה: מיליון חסרי בית, שלוחי חב
הכבאים נמלטים מהאש בקליפורניה. צילום: לוס אנג'לס טיימס
מערכת COL

הקהילה היהודית בדרום קליפורניה ממשיכה לסייע ליהודים שבתיהם נהרסו מפגעי האש שהפך שטח של קרוב ל-2000 דונם מסאן דיאגו ועד לצפון לוס אנג'לס לעיי חרבות.

הקהילה היהודית שמונה כרבע מליון איש בסאן דיאגו ובלוס אנג'לס בלבד מנסה לאמוד את היקף ההיזקים. בסאן דיאגו בלבד המונה אוכלוסיה של כ-100,000 איש מנו את הנזקים הכבדים ביותר כאשר 14 דליקות התפשטו שם והביאו לידי בריחתם של 300,000 איש מבתיהם. עדיין לא ידוע על היקף הנזקים ליהודי העיר.

בסאן דיאגו מרכז חב"ד לובאוויטש עסוק באספקת שמיכות ומזון למעל 10,000 מפונים שמצאו מחסה זמני באיצטדיון של קואלקום. היהודים השוהים שם מקבלים מזון כשר אך לדברי הרב ישראל גולדשטיין שליח לפאוויי דואגים פעילי חב"ד להעביר גם מזון לניצולים שאינם יהודים השוהים במקום.

הקהילה היהודית הגדולה ביותר שניצלה מהדליקות, היא זו של לוס אנג'לס רבתי, מקום מגוריהם של כ550,000 יהודים. נזקים מועטים בלבד גם נרשמו בקרב הקהילה היהודית במחוש אורנג', דרומית ללוס אנג'לס. רוב נזקי האש הורגשו בדרום קליפורניה, שנראה שטח מלחמה לצופים מהצד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.