מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשס״ח 24.10.2007

בעיצומן של המהומות: הנציב ביקר בחב"ד בבנגקוק

בעיצומן של המהומות החמורות של האסירים הערבים הביטחוניים בכלא קציעות, נעתר נציב שירות בתי הסוהר, רב גונדר בני קניאק, לבקשתו של עו"ד מרדכי ציבין שלא לבטל את הזמנתו לבקר בבית חב"ד בבנגקוק תאילנד ■ הרב נחמיה וילהלם, אשר אירח את המשלחת, סקר בפני הנציב את הפעילות המגוונת של בית חב"ד עם המטיילים הישראלים וכן את הטיפול אשר הוא נדרש מידי פעם להעניק לאסירים ישראלים ויהודים בכלל בתאילנד לידיעה בהרחבה
בעיצומן של המהומות: הנציב ביקר בחב
מערכת COL

בעיצומן של המהומות החמורות של האסירים הערבים הביטחוניים בכלא קציעות, נעתר נציב שירות בתי הסוהר, רב גונדר בני קניאק, לבקשתו של עו"ד מרדכי ציבין (שהיה אורח פרטי בכנס) שלא לבטל את הזמנתו לבקר בבית חב"ד בבנגקוק תאילנד.

לנציב התלוו חברי המשלחת הנוספים, אשר הגיעו לבנגקוק להשתתף בכנס בינלאומי של מנהלי בתי סוהר, עו"ד חיים שמולביץ' היועץ המשפטי של השב"ס ושל ארגון בתי הסוהר העולמי, הדובר מר ירון זמיר, מר הופמן המנהל לשעבר של הרשות לשיקום האסיר ועו"ד מרדכי ציבין.

ציבין החליט לנצל את ביקור המשלחת בתאילנד לסיור בבית חב"ד במקום, הנציב הסכים ואולם כמחצית השעה טרם השעה היעודה לביקור הוזעק הנציב טלפונית, כי בבית הכלא לאסירים ביטחוניים בקציעות פרצו מהומות אשר במהלכן נפצעו מספר שוטרים וכי ליחידה המיוחדת של השב"ס, מצדה, ניתנה פקודה לדכא את המהומות.

הנציב הודיע לציבין כי הוא נאלץ לבטל הביקור הואיל והוא מפקד ונותן הוראות טלפוניות בקשר למתרחש בכלא וכי לא יוכל להמשיך בטיפול תוך כדי סיור בבית חב"ד, ציבין הפציר והנציב נענה לבקר אך נאלץ לקצר הביקור.

הרב נחמיה וילהלם, אשר אירח את המשלחת, סקר בפני הנציב את הפעילות המגוונת של בית חב"ד עם המטיילים הישראלים וכן את הטיפול אשר הוא נדרש מידי פעם להעניק לאסירים ישראלים ויהודים בכלל בתאילנד.

הנציב התעניין במיוחד בקשר למצבם של האסירים הישראלים והירבה לשאול את הרב וילהלם, כיצד מתנהל בית חב"ד וכיצד הוא מצליח לגדל משפחה במקום למרות הקשיים האובייקטיבים ובמיוחד בכל הקשור לחינוך ילדים, הרב וילהלם הסביר לנציב כי שליחות בחב"ד אינה קריירה אלא דרך חיים וייעוד אשר הסיפוק שבה מעניקה כוח להתגבר על הקשיים.

המשתתפים בכנס גילו עניין בהרצאתו המרכזית של עו"ד שמולביץ' בנושא "שירות בתי הסוהר הישראלים כרשות כליאה לאומית", המשלחת הצליחה לזקוף לזכותה יצירת קשרים עם הנציגים ממדינות ערב בין היתר מאיראן, קטאר, איחוד האמירויות ודובאי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.