מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשס״ח 24.10.2007

השלוחים ישדרגו את החנוכיות המרכזיות

לצד אירגון חגיגות חומש בבתי ספר ובגני הילדים, ולצד ההכנות לקראת הוועידה העולמית של שלוחי חב"ד בעולם שתיפתח בעוד כשבועיים בניו-יורק, טרודים כעת השלוחים בשאלה כיצד לשדרג את החנוכיות המרכזיות שיוצבו במרכזי הערים במהלך שמונת ימי החנוכה, ויפיצו את מצוות החג, ואור החנוכה ■ עששיות, לפידים, או מנורות חשמל, אלו רק חלק מהאפשרויות העומדות לשלוחים, לצד אמצעי פירוטכניקה שיגיברו את האור והשמחה. השלוחים ומנהלי הפעילויות בבתי חב"ד משלימים בימים אלו סבב טלפונים והתייעצויות, וניהול דיונים ב"פורום השלוחים" המצליח לידיעה בהרחבה
השלוחים ישדרגו את החנוכיות המרכזיות

חודש חשון אינו מושפע בחגים, אין בו יום-טוב, ואין בו שמחה, וזאת אחת הסיבות שהוא מכונה "מר-חשוון", אך מי שחושב שידיהם של שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל חסרות עבודה, טועה ובגדול.

לצד אירגון חגיגות חומש בבתי ספר ובגני הילדים, ולצד ההכנות לקראת הוועידה העולמית של שלוחי חב"ד בעולם שתיפתח בעוד כשבועיים בניו-יורק, טרודים כעת השלוחים בשאלה כיצד לשדרג את החנוכיות המרכזיות שיוצבו במרכזי הערים במהלך שמונת ימי החנוכה, ויפיצו את מצוות החג, ואור החנוכה.

"סוד ההצלחה הוא ההתארגנות והתכנון מבעוד מועד", מסביר הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד המברך על היוזמות השונות ועל ההתארגנות המהירה של השלוחים בנושא.

עששיות, לפידים, או מנורות חשמל, אלו רק חלק מהאפשרויות העומדות לשלוחים, לצד אמצעי פירוטכניקה שיגיברו את האור והשמחה. השלוחים ומנהלי הפעילויות בבתי חב"ד משלימים בימים אלו סבב טלפונים והתייעצויות, וניהול דיונים ב"פורום השלוחים" המצליח.

"עד לשנה שעברה היינו משתמשים ב"עששיות" אשר למרבה הצער לא היו הפתרון האידיאלי לחנוכיות מרכזיות וגדולות. מלבד העובדה שהן הופכות מהר מאוד למפוייחות עד כדי כך שקשה לראות אם הן דולקות, התפעול שלהן מלכלך וקצת מורכב ומקשה מאוד לכבד אדם מן הרחוב או אישיות ציבורית להדליק את החנוכיה בגאון", מטעים אחד השלוחים את החיסרון שבעששיות, וממהר להמליץ על לפידים: "שמחנו לראות כי הם עומדים דולקים גם במקום בו הרוח חזקה, הם מאירים למרחוק ונותנים כבוד רב לחנוכיה ולפרסום הנס. כמו כן הפעלתם פשוטה בהרבה".

אשתקד, הוצע לשלוחים על-ידי צעירי-חב"ד פתרון חדש להדלקת החנוכיה המרכזית. המדובר ב'לפיד גז' יפה, והתגובות היו חמות ונלהבות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.