מערכת COL | יום י"א חשוון ה׳תשס״ח 23.10.2007

לשכת אגודת חב"ד: יש תעסוקה למחוסרי עבודה

לשכת התעסוקה של אגודת חסידי חב"ד, הפועלת מזה מספר חודשים, הצליחה עד כה לסדר משפחות שלמות בשליחות ובתעסוקה בנושאי חינוך, מזכירות, ניהול ותעשיה למספר גדול של אנ"ש בלעה"ר ■ על שולחן הלשכה עדיין מונחות עשרות רבות של בקשות מקרב אנ"ש מכל רחבי הארץ, ולשכת התעסוקה של אגודת חסידי חב"ד פונה לשלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל ומבקשת להפנות אליה הצעת עבודה בכל נושא ובכל עניין, בכדי שהלשכה תוכל לעניין בהם מתוך המגוון הקיים בקרב חסידי חב"ד  לידיעה בהרחבה
לשכת אגודת חב

מערכת COL

מזה מספר חודשים שפועלת לשכת התעסוקה של אגודת חסידי חב"ד וב"ה הצליחה הלשכה לסדר משפחות שלמות בשליחות ובתעסוקה בנושאי חינוך, מזכירות, ניהול ותעשיה למספר גדול של אנ"ש בלעה"ר.

כיום נמצאות על שולחן הלשכה עדיין עשרות רבות של בקשות מקרב אנ"ש מכל רחבי הארץ ביניהם אנשים ונשים בעלי תארים אקדמיים ועבר תעסוקתי עשיר בנושאים מגוונים.

בתוך כך, פונה לשכת התעסוקה של אגודת חסידי חב"ד לשלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל ומבקשת להפנות אליה הצעת עבודה בכל נושא ובכל עניין, בכדי שהלשכה תוכל לעניין בהם מתוך המגוון הקיים בקרב חסידי חב"ד. "בכך תזכו להעסיק את האנשים המתאימים לכם, וכך גם תזכו לדאוג למשפחות אנ"ש בבחינת "עניי עירך קודמים"", מציינים בלשכת התעסוקה של אגודת חסידי חב"ד.

הרב אריאל למברג, המזכ"ל החדש של אגו"ח, אשר הקים את לשכת ההכוונה החדשה של אגודת-חסידי-חב"ד שבמסגרתה פועלת לשכת התעסוקה סיפר כי מומחים בתחום התעסוקה עמלים למזג בין הפניות ולהגביר את התעסוקה היעילה בקרב חסידי חב"ד.

לשליחת בקשות לשליחות ותעסוקה פקס: 1533-9606403, או לדואר אלקטרוני : [email protected]. לפרטים נוספים בטלפון : 054-6208955



 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.