מערכת COL | יום י"א חשוון ה׳תשס״ח 23.10.2007

בקנזס תונח אבן פינה למרכז ללימוד תורה של חב"ד

לאחר שנים של צפייה הכריז השליח לאוברלנד פארק בקנזס הרב בן-ציון פרידמן על טקס הנחת אבן הפינה, שיערך ביום ראשון ט"ז מר-חשוון, ל'מרכז ללימוד תורה' שיבנה בהשקעה של $1.2 מליון ■ המבנה החדש יחובר עם המבנה הקיים באמצעות מעבר מקורה והבנייה צפוייה להסתיים באמצע חודש ינואר ■ הרב פרידמן מברך על סיומו הקרוב של הבנייה לאחר חמש שנים של תכנון והתגברות על קשיים שעמדו בפני יישום הפרוייקט  לידיעה בהרחבה
בקנזס תונח אבן פינה למרכז ללימוד תורה של חב
מערכת COL

לאחר שנים של צפייה הכריז השליח לאוברלנד פארק בקנזס הרב בן-ציון פרידמן על טקס שבירת הקרקע ל'מרכז ללימוד תורה' שיבנה בהשקעה של $1.2 מליון. הטכס יתקיים ביום ראשון ט"ז חשון.

השליח הרב פרידמן אומר שבעת קבלת האישור הסופי מעיריית אוברלנד פארק בתחילת חודש ספטמבר האחרון נפתחו עבודות הבנייה בהנחת התשתיות ושכבת בטון המשתרע על שטח של 380 מ"ר שעליו ייבנה בית כנסת ומטבח.

המבנה החדש יחובר עם המבנה הקיים באמצעות מעבר מקורה והבנייה צפוייה להסתיים באמצע חודש ינואר. הרב פרידמן מברך על סיומו הקרוב של הבנייה לאחר חמש שנים של תכנון והתגברות על קשיים שעמדו בפני יישום הפרוייקט, שאמור להגיע לשלב נוסף של הרחבה עם מבנה דו קומתי לכיתות שייבנה בעתיד. 

הפרוייקט ישא את השם 'מרכז לימוד תורה של לובאוויטש לכבוד מקס ואנא זלקמן', וזאת כאות הוקרה לבני הזוג זלקמן על תרומתם הנדיבה, ואולם הרב פרידמן מקווה שיימצאו התורמים הכבודים שיאפשרו את החזר ההלוואה שנלקחה לצורך בניית אגפים של הבניין כגון בית הכנסת, שאת שמו מוכן השליח להקדיש לכבוד התורמים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.