מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשס״ח 21.10.2007

שביתת בתי הספר טובה ליהדות

מאות בני נוער המירו את השהייה ברחובות הערים בביקור בבתי חב"ד ובמדרשיות התורניות שמפעילים חלק מבתי חב"ד ברחבי הארץ ■ רבים מבני הנוער מציינים כי מאסו בשביתה וכי הם כמהים לשוב לספסל הלימודים, אך עד שראשי מערכת החינוך בישראל לא יגיעו להסכמות יאלצו בני הנוער לבלות ברחובות ולבזבז את זמנם היקר לריק ■ "בני הנוער מתעניינים ביהדות ומשתתפים בשיעורים בבבית חב"ד", מספר השליח בחולון הרב ירחמיאל גורליק. בעקבות הפעילות היזומה בימים אלו, מאמינים בבתי חב"ד כי תגבר כמות המשתתפים בשיעורים הקבועים לידיעה בהרחבה
שביתת בתי הספר טובה ליהדות
(ארכיון)
מערכת COL

לשביתת בתי ספר העל-יסודיים של החינוך הממלכתי יש צדדים חיוביים. מאות בני נוער המירו את השהייה ברחובות הערים בביקור בבתי חב"ד ובמדרשיות התורניות שמפעילים חלק מבתי חב"ד ברחבי הארץ.

רבים מבני הנוער מציינים כי מאסו בשביתה וכי הם כמהים לשוב לספסל הלימודים, אך עד שראשי מערכת החינוך בישראל לא יגיעו להסכמות יאלצו בני הנוער לבלות ברחובות ולבזבז את זמנם היקר לריק.

"בני הנוער מתעניינים ביהדות ומשתתפים בשיעורים בבבית חב"ד", מספר השליח בחולון הרב ירחמיאל גורליק. בעקבות הפעילות היזומה בימים אלו, מאמינים בבתי חב"ד כי תגבר כמות המשתתפים בשיעורים הקבועים.

בתוך כך, נמסר כי במספר ערים קיימו בתי חב"ד בליל שבת סעודות שבת לצעירים בהשתתפות בני נוער רבים שביקשו לטעום "טעם של שבת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.