מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תשס״ח 20.10.2007

אברכים חב"דיים בביתר-עילית: "ח"כ פרוש מפר הסכמים"

אברכים חב"דיים בביתר עילית מתלוננים כי ח"כ הרב מאיר פרוש שחתם עימם על הסכם תמיכה ברשימת "ביתר מאוחדת" (הרשימה החסידית) - אינו עומד בהסכמים עליהם חתם ■ לפני כשבועיים, חתמו הצדדים על מסמך לפיו לא תתערב חב"ד בבחירות לראשות העיר, וכי התחייבות חב"ד היא רק על תמיכה ברשימת אגודת ישראל, אך, למרבה הפתעתם, גילתה קבוצת האברכים מודעות שהופצו על ידי מטה ר' מאיר רובינשטיין, בהם תמונתו של ר' אורי הולצמן, וקריאה בשם חב"ד לתמוך ברובינשטיין לראשות העיר ■ ח"כ פרוש התחמק בשיחה עם COL מתשובה מי כן עומד מאחורי פירסום המודעות, וכן בדבר ההסכם עליו חתם. "אנחנו יודעים בדיוק מה רצון הרבי לעשות וכך אנו פועלים", אמר לידיעה בהרחבה ולצילומי המודעות שהסעירו את חב"ד בביתר עילית
אברכים חב
ההסכם עליו חתמו נציגי חב"ד עם ח"כ מאיר פרוש

מערכת COL

אברכים חב"דיים בביתר עילית מתלוננים כי ח"כ הרב מאיר פרוש שחתם עימם על הסכם תמיכה ברשימת "ביתר מאוחדת" (הרשימה החסידית) - אינו עומד בהסכמים עליהם חתם לפני כשבועיים.

כזכור, במוצאי שמחת תורה חתמו הצדדים על מסמך, המתפרסם לראשונה ב-COL, לפיו לא יתערב נציג חב"ד ר' אורי הולצמן בבחירות לראשות העיר, וכי התחייבות חב"ד היא רק על תמיכה ברשימת אגודת ישראל. "לגבי ההצבעה לראש העיר, יצביע כל אחד מקהילתנו כרצונו", נכתב בהסכם, עליו חתמו: ר' אורי הולצמן, ר' שמואל וייספיש (שפרש כתוצאה מחתימת ההסכם מרשימת בויאן), ח"כ הרב מאיר פרוש, ור' מאיר רובינשטיין.

אך, למרבה הפתעתם, גילו חברי "מטה חב"ד למען אחדות והכרת הטוב" מודעות שהופצו על ידי מטה ר' מאיר רובינשטיין, בהם תמונתו של ר' אורי הולצמן, וקריאה בשם חב"ד לתמוך ברובינשטיין לראשות העיר.

ב"מטה חב"ד למען אחדות והכרת הטוב" אומרים כי כולם יודעים היטב כי "חב"ד חייבת לפינדרוס". "גם ראשי סיעת ש"ח ידידנו הרבנים פרוש ורובינשטיין יודעים זאת היטב, ולכן חתמו עם חב"ד הסכם שמבהיר כי תמיכת חב"ד היא אך ורק עבור סיעת אגודת-ישראל. גם להם ברור כי חב"ד מכירה טובה ומועמדה הטבעי לראשות העיר הוא ר' יצחק פינדרוס.

במנשר מיוחד שהופץ בימים אלו מצוטטת שיחה מהרבי מפרשת עקב תשמ"ט בה אומר הרבי: "...כשיהודי מקבל טובה מיהודי שני, אפילו טובה בגשמיות, על אחת כמה וכמה טובה רוחנית (ואפילו טובה קלה) - צריך לשלם לו שכר מלא, לא סתם כדי לצאת ידי חובה, אלא שכר שהוא לפי ערך הטובה שהוא קיבל"...

"חובה עלינו משום הכרת הטוב לתמוך ביצחק פינדרוס בבחירות לראשות העיר, זאת לצד התמיכה ברשימה החסידית למועצת העיר", הם אומרים. 

ח"כ מאיר פרוש התחמק מתשובה בשיחה עם COL מי כן עומד מאחורי פירסום המודעות בהם קריאה בשם חב"ד לתמוך ברובינשטיין, וכן בדבר הסכם שחתם לפני שבועיים. למרות שציטטנו לו מתוך המסמך, בחר פרוש להתעלם מהמסמך. "את המודעה לא אני פירסמתי, ולא הולצמן". אמר. לבסוף הסכים לומר: "אנחנו יודעים בדיוק מה רצון הרבי לעשות וכך אנו פועלים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.