מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשס״ח 18.10.2007

פתרון לבעית רוכשי דירות חפציבה בביתר עילית

קבוצת חסידי חב"ד, רוכשי חפציבה בביתר עילית חתמו עם בנק אדנים מקבוצת מזרחי-טפחות על הסדר אכלוס לכל 133 הרוכשים בביתר עילית, שהוגש לאישורו של בית המשפט המחוזי בירושלים, באמצעות ב"כ עו"ד אלקנה הולצר ■ הוסכם כי הבנק בשיתוף פעולה עם ב"כ הרוכשים יטפל ברישום הדירות על שם הרוכשים במנהל מקרקעי ישראל ■ בין יתר תנאי ההסדר בנק אדנים מתחייב להעמיד קרן של 400,000 ₪ מכספי קופת הפרוייקט לצורך מימון עלויות רישום הזכויות על שם הרוכשים ■ עו"ד אלקנה הולצר מסר ל-COL כי הוא מצפה כי הסכם זה יהווה פריצת דרך להסכמים בין הבנקים השונים לבעלי הדירות בפרוייקטים השונים של חברת חפציבה ברחבי הארץ  לדיווח מלא
פתרון לבעית רוכשי דירות חפציבה בביתר עילית
עו"ד אלקנה הולצר על רקע פרוייקט 'חפציבה'
קבוצת חסידי חב"ד, רוכשי חפציבה בביתר עילית חתמו עם בנק אדנים מקבוצת מזרחי-טפחות על הסדר אכלוס לכל 133 הרוכשים בביתר עילית, שהוגש לאישורו של בית המשפט המחוזי בירושלים, באמצעות ב"כ עו"ד אלקנה הולצר

ההסדר נחתם בשיתוף פעולה מלא של כונסי הנכסים של הבנק, כאשר הוסכם כי הבנק בשיתוף פעולה עם ב"כ הרוכשים יטפל ברישום הדירות על שם הרוכשים במנהל מקרקעי ישראל.

לדיירים שלא שילמו את מלוא התמורה עבור דירותיהם ופלשו לדירות, מתחייב הבנק להעמיד הלוואות לצורך תשלום יתרת התמורה, במטרה להסדיר את מעמדם כמחזיקים חוקיים בדירה. כנגד תשלום יתרת התמורה, יקבלו הרוכשים ערבויות בנקאיות, אשר יבטיחו את כספם עד לרישום המיוחל של דירותיהם במנהל מקרקעי ישראל.

בין יתר תנאי ההסדר בנק אדנים מתחייב להעמיד קרן של 400,000 ₪ מכספי קופת הפרוייקט לצורך מימון עלויות רישום הזכויות על שם הרוכשים.

עו"ד אלקנה הולצר מסר ל-COL כי הוא מאמין שהמנהל המיוחד עו"ד יצחק מולכו לא יערים קשיים בדרכו של ההסכם לקבלת אישורו של בית המשפט המחוזי והוא מצפה כי הסכם זה יהווה פריצת דרך להסכמים בין הבנקים השונים לבעלי הדירות בפרוייקטים השונים של חברת חפציבה ברחבי הארץ.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.