מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשס״ח 18.10.2007

ראש עיריית זאגרב יפעל לחיזוק החינוך היהודי בעיר

בפגישה שנערכה אתמול בתל אביב בלשכתו של הרב ישראל מאיר לאו רבה הראשי של תל אביב הבטיח ראש עיריית זאגרב שבקרואטיה מר מילאן בנדיץ' כי יפעל לעלות לדיון בעירייה את החינוך היהודי בעיר ■ הפגישה נערכה ביוזמתו של שליח חב"ד לעיר הרב פיני זקלס ובמהלכה ביקש מראש העיר את עזרתו בהשגת האישורים הנדרשים להצבת החנוכיה במרכז העיר זאגרב ■ בנדיץ' ששמע כי חנוכיות כאלה מוצבות בכל הערים הנחשבות בעולם נענה בחיוב לידיעה בהרחבה
ראש עיריית זאגרב יפעל לחיזוק החינוך היהודי בעיר
מערכת COL

בפגישה שנערכה אתמול בתל אביב בלשכתו של הרב ישראל מאיר לאו רבה הראשי של תל אביב הבטיח ראש עיריית זאגרב שבקרואטיה מר מילאן בנדיץ' כי יפעל לעלות לדיון בעירייה את החינוך היהודי בעיר.

בפגישה שנערכה ביוזמתו של שליח חב"ד לעיר הרב פיני זקלס השתתפו שגריר קרואטיה בישראל, ראש עיריית זאגרב והרב מאיר לאו. "אחת ממטרות הפגישה היתה להגביר את המודעות אצל ראש העיר כמה חשוב נושא החינוך היהודי אצלנו בעיר. מה שעומד לנגד עיני כרגע הוא הקמת מרכז חינוך יהודי בעיר שיהווה פלטפורמה לפתיחת גן ילדים בע"ה", סיפר הרב זקלס.

עוד עלה לדיון נושא הצבת החנוכיה במרכז העיר זאגרב, בה מתגוררים למעלה משבע אלף יהודים מתוך למעלה ממיליון תושבים. הרב זקלס פנה לראש העיר מר מילאן בנדיץ' וביקש ממנו את עזרתו בהשגת האישורים הנדרשים. בנדיץ' ששמע כי חנוכיות כאלה מוצבות בכל הערים הנחשבות בעולם נענה בחיוב ואמר למזכירו האישי שידאג לטפל באישורים הנדרשים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.