מערכת COL | יום ו' חשוון ה׳תשס״ח 18.10.2007

"מרכז ללימוד החסידות": המושפעים הפכו למשפיעים

"מרכז ללימוד החסידות" שע"י "היכל מנחם" בירושלים יוצא בפרוייקט חדש תחת הכותרת "טופח על מנת לטופח על מנת להטפיח". בחורים המשתתפים במסגרות הקבועות ילמדו בזמנם הפרטי עם בחורים שאינם משתתפים במסגרות ■ כפי שפורסם ב-COL, "מרכז ללימוד החסידות" מקיים במשך כל השנה מסגרות לימוד בחסידות לבחורים מכל הישיבות. כעת יוצא הארגון במבצע מיוחד עבור הבחורים המשתתפים במסגרות הקבועות, שכל בחור ילמד בזמנו הפרטי עם בחור שאינו משתתף במסגרות לידיעה בהרחבה
מסגרות לימוד בחסידות לבחורים מכל הישיבות (ארכיון: COL)

"מרכז ללימוד החסידות" שע"י "היכל מנחם" בירושלים יוצא בפרוייקט חדש תחת הכותרת "טופח על מנת להטפיח". בחורים המשתתפים במסגרות הקבועות ילמדו בזמנם הפרטי עם בחורים שאינם משתתפים במסגרות.

כפי שפורסם ב-COL "מרכז ללימוד החסידות" מקיים במשך כל השנה מסגרות לימוד בחסידות לבחורים מכל הישיבות. כעת יוצא הארגון במבצע מיוחד עבור הבחורים המשתתפים במסגרות הקבועות, שכל בחור ילמד בזמנו הפרטי עם בחור שאינו משתתף במסגרות. בכל חודש ילמדו מאמר מתוך הספר "חסידות מבוארת"-שבת, כך שבמהלך השנה יעברו על כל הספר. לאחר כל מאמר חודשי יתקיים מבחן, והמצליחים יזכו במלגה מכובדת.

"השאיפה להרחיב את מעגל לומדי החסידות באופן משמעותי וכן להביא את המשתתפים הקבועים לרמה גבוהה יותר בלימוד החסידות, היא שהביאה אותנו לצאת בפרוייקט מיוחד זה, מוסר הרב אליעזר ביכלר מהנהלת הארגון. כשבחור צריך להסביר חומר למישהו אחר נקלט אצלו הענין הרבה יותר חזק והרבה יותר פנימי מאשר כשלומד רק לעצמו. כאן אנחנו מכניסים את הבחורים לאתגר חדש של "השפעה על החבר", כך שהענינים יוחדרו בחיות מיוחדת. ומאידך, מעגל לומדי החסידות יורחב בעקבות השפעתם של המשתתפים הוותיקים. הרב מרדכי בק מהנהלת הארגון מוסר כי בע"ה במשך השנה עשויים להיפתח מסגרות נוספות ומבצעים חדשים כדי שאור החסידות יגיע לכל אחד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.