מערכת COL | יום ה' חשוון ה׳תשס״ח 17.10.2007

במוצאי שבת: סיום הרמב"ם המרכזי בירושלים

במוצאי שבת קודש פרשת לך-לך, יערך בירושלים סיום המחזור הכ"ה בלימוד הרמב"ם היומי, על פי תקנתו הקדושה של הרבי מליובאוויטש. החגיגה תיערך בשעה 8:30 באולמי "אפריון" בעיר, והיא תשולב בסעודת 'מלוה-מלכה' חסידית ברוב עם הדרת מלך ■ אדמו"רים וגדולי תורה מירושלים כבר הבטיחו את השתתפותם בחגיגה לכבודה של תורה, ובמהלכה תוקרן שיחת קודש של הרבי על דבר התקנה שהחלה לפני כחצי יובל שנים לידיעה בהרחבה
במוצאי שבת: סיום הרמב
(צילום ארכיון: מאיר דהן, COL)

מערכת COL

המוני לומדי הרמב"ם היומי ישתתפו בחגיגה המרכזית לגמרה של תורה שתערך אי"ה במוצאי שבת קודש פרשת לך-לך בשעה 8:30 באולמי "אפריון" רחוב עלי הכהן ירושלים, עם סיום המחזור הכ"ה בלימוד הרמב"ם. החגיגה תשולב בסעודת מלוה מלכה חסידית ברוב עם הדרת מלך.

ממטה חגיגות סיום הרמב"ם בצעירי אגודת חב"ד, נמסר שלרגל מלאות חצי יובל של מחזורי לימוד הרמב"ם היומי, תעמוד החגיגה המרכזית בירושלים בסימן מיוחד של הרחבת והוספת שיעורים ברבים בלימוד הרמב"ם היומי.

החגיגה הגדולה בירושלים מאורגנת על ידי פעילי ומשתתפי השיעור המרכזי בלימוד הרמב"ם המתקיים מדי ערב בבית הכנסת חב"ד היכל לוי יצחק בשיכון חב"ד בירושלים מיסודו של צעירי אגודת חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב ובניהולו המוצלח של איש החינוך הרב נפתלי הכהן רוט שקיבל ברכות ועידודים מיוחדים מהרבי לקיומו של השיעור.

אדמו"רים וגדולי תורה מירושלים כבר הבטיחו את השתתפותם בחגיגה לכבודה של תורה. במהלך הגיגה תוקרן שיחת קודש של הרבי על דבר התקנה שהחלה לפני כחצי יובל שנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.