מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשס״ח 16.10.2007

חלם קריית גת: התאומים שנעלמו נמצאו מתחת למיטה

חכמי חלם: שני אחים תאומים בני 5 מקריית־גת גרמו אמש לכוחות משטרה ומתנדבים רבים לסרוק את רחובות העיר, לאחר שהוריהם דיווחו שהם לא שבו מחברם ■ השוטרים החלו מיד בביצוע סריקות בעיר בליווי מסוק משטרתי. כך, במשך כשעתיים, דמתה קריית גת השקטה לעיר מלאת פשע, עם סירנות, ניידות, אופנועים בכבישים ומסוק חג מעל. במהלך החיפושים נכנסו המתנדבים לבית המשפחה, אך לא מצאו שם את הילדים ■ בעצתו של הממונה על הרווחה בעירייה, ונציג חב"ד בעירייה, ר' חיים שלום, חזרו המחפשים לביתם של התאומים - שם נמצאו השניים כשהם ישנים  לידיעה בהרחבה
חלם קריית גת: התאומים שנעלמו נמצאו מתחת למיטה
חכמי חלם מחפשים את הירח. בקריית גת הם חיפשו תאומים...
שני אחים תאומים בני 5 מקריית־גת גרמו אמש לכוחות משטרה ומתנדבים רבים לסרוק את רחובות העיר, לאחר שהוריהם דיווחו שהם לא שבו מחברם. לבסוף, הם התגלו ישנים בשלווה במקום מפתיע, מתחת למיטה בביתם. 

התאומים שבו אתמול בצהריים מהגן והלכו לבקר חברים המתגוררים בבית ברחוב סמוך. בסביבות השעה 5 אחר הצהריים, לאחר ששיחקו והשתוללו, הם הודיעו לחבריהם כי הם חוזרים הביתה, והחלו לצעוד לכיוון ביתם ברחוב צה"ל. מאוחר יותר בשעות הערב, לאחר שבמשך שלוש שעות לא איתרו ההורים את הילדים, הם פנו לתחר נת משטרת קרייתר גת כדי שיתחילו בחיפושים. 

השוטרים החלו מיד בביצוע סריקות בעיר בליווי מסוק משטרתי, כשעל המבצע מפקד רב פקד מאיר לנקרי, מפקד התחנה. במקביל, הוציא ארגון זק"א הודעה לזימוניות של המתנדבים: "דרושים מספר רב של מתנדבים לחיפושים וגם מתנדבים עם רכבים‭,"‬ נכתב בה, ועד מהרה זרמו לעיר כ-20 מתנדבים מאזור לכיש. גם ארגון "הצלה ישראל" פנה למתנדביו, ועשרה מהם, מאזור אמציה ושקף המרוחקים, התייצבו בקריית-גת והתחלקו לגזרות. 

כך, במשך כשעתיים, דמתה קריית גת השקטה לעיר מלאת פשע, עם סירנות, ניידות, אופנועים בכבישים ומסוק חג מעל. במהלך החיפושים נכנסו המתנדבים לבית המשפחה, אך לא מצאו שם את הילדים.

בעצתו של הממונה על הרווחה בעירייה, ונציג חב"ד בעירייה, ר' חיים שלום, חזרו המחפשים לביתם של התאומים - שם נמצאו השניים כשהם ישנים. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.