מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשס״ח 16.10.2007

אגודת הפרקינסון והעסקן החב"די ימצאו תרופה למחלה

מחר (שלישי) תקיים חברת הביוטק הישראלית 'בריינסטורם', אשר שמה לעצמה מטרה לקדם את מציאת הסעד למחלות עצביות, מסיבת עיתונאים מיוחדת במלון 'וולדורף' בניו יורק ■ נשיא החברה הינו העסקן החב"די הרב חיים יעקב לייבוביץ ■ חברת 'בריינסטורם' הודיעה כי ההצלחה בניסוי האחרון של החברה מחדשת את התקווה עבור מאות אלפי חולים במחלת ה-als ברחבי העולם ■ במסחר היום (שני) בבורסה של ניו יורק עלתה מניית 'בריינסטורם' ב-16% (ציטוט המנייה) ■ בתוך כך, העניקה היום (שני) רשידה עלי, בתו של מוחמד עלי, מתאגרף שזכה שלוש פעמים באליפות העולם הידוע כ"חולה פרקינסון המפורסם בעולם", ראיון בלעדי לרשת 'FOXNEWS' בו היא סיפרה כי היא החליטה להצטרף לחברת 'בריינסטורם'  לדיווח המלא bizportal: "הפריצה שוות ערך להמצאת האנטיביוטיקה"
אגודת הפרקינסון והעסקן החב
נשיא חברת הביוטק הישראלית 'בריינסטורם' הרב חיים יעקב לייבוביץ

מערכת COL

מחר (שלישי) תקיים חברת הביוטק הישראלית 'בריינסטורם', אשר שמה לעצמה מטרה לקדם את מציאת הסעד למחלות עצביות, מסיבת עיתונאים מיוחדת במלון 'וולדורף' בניו יורק.

חברי הוועדה המייעצת של החברה - שנשיאה הוא הרב חיים יעקב לייבוביץ - פרופ' יעקב פרנקל, וסגן נשיא כבוד של חברת Lehmam Brothers מר הרווי קרוגר ישתתפו במסיבת העיתונאים.

חברת 'בריינסטורם' הודיעה כי ההצלחה בניסוי האחרון של החברה מחדשת את התקווה עבור מאות אלפי חולים במחלת ה-als ברחבי העולם.

החברה דיווחה, כי הצליחה לדחות בצורה משמעותית את הופעת הסימפטומים בחיות המשמשים כמודל למחלת הals, באמצעות שימוש בתאי גזע בוגרים לפי טכנולוגיה שפיתחה.

במסחר היום (שני) בבורסה של ניו יורק עלתה מניית 'בריינסטורם' ב-16% (ציטוט המנייה). יצויין, כי המנייה נסחרה במחזור תקדימי ונסגר במחיר הגבוהה ביותר מאז הקמתה של בריינסטורם בשנת 2004.

בתוך כך, העניקה היום (שני) רשידה עלי, בתו של מוחמד עלי, מתאגרף שזכה שלוש פעמים באליפות העולם הידוע כ"חולה פרקינסון המפורסם בעולם", ראיון בלעדי לרשת 'FOXNEWS' בו היא סיפרה כי היא החליטה להצטרף לחברת 'בריינסטורם'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.