מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תשס״ח 15.10.2007

לאחר 19 שנה נפתח מרכז חדש לחב"ד בדלוור

החל מראש השנה השנה, נערכו התפילות של הקהילה היהודית בדלוור במרכז חב"ד החדש לאחר 19 שנים שבו נערכו התפילות בבית השליח הרב חוני ווגל בגרין אייקרס. לאחר שבע שנים מאז השקתו של הפרוייקט נהנו השנה המתפללים מבית כנסת גדול ומרווח הממקום במבנה ששוויו קרוב ל-$3 מליון ■ בעוד שבועיים, יערך טקס הפתיחה ויערכו קורסים חדשים של ה-JLI שיימשכו לאורך מספר חדשים. מבנה החדש הינו רק נדבך נוסף בפעילות המרשימה של משפחת ווגל  לדיווח מלא
לאחר 19 שנה נפתח מרכז חדש לחב
החל מראש השנה השנה, נערכו התפילות של הקהילה היהודית בדלוור במרכז חב"ד החדש לאחר 19 שנים שבו נערכו התפילות בבית השליח הרב חוני ווגל בגרין אייקרס.

לאחר שבע שנים מאז השקתו של הפרוייקט נהנו השנה המתפללים מבית כנסת גדול ומרווח הממקום במבנה ששוויו קרוב ל-$3 מליון.

בעוד שבועיים, יערך טקס הפתיחה ויערכו קורסים חדשים של ה-JLI שיימשכו לאורך מספר חדשים. מבנה החדש הינו רק נדבך נוסף בפעילות המרשימה של משפחת ווגל.

על פי עדותו של מקורב בשם דוד מרגוליס השפעת השלוחים והצלחתם בקירוב רחוקים נעוצה בעובדה שהם אנשים חמים, אדיבים וכאילו שמוכנים לוותר על המון נוחות לטובת הכלל.

הרב ווגל, יליד אנגליה, שהחל את דרכו בהפצת היהדות באוניברסיטת דלוור, ולפני 15 שנה הוא מינה את הרב אליעזר שניידרמן ואשתו רוני לנהל את בית חב"ד שעל הקמפוס.

בשנת 2000 נרכש שטח של כ-4000 מ"ר על מנת להקים בו בית כנסת, אולם ארועים, ספרייה ומטבח. עם תוספת של שטח גדול פי 3\4 ניתן היה להוסיף חנייה ובכך להתגבר על בעיית הקצאת אזורים שלא יפריעו לתושבים המקומיים באזור מגורים יוקרתי זה.

הרב ווגל שמח על כך שמאז פתיחת המרכז הוא שומע מחמאות לעומת התלונות שהושמעו בעבר והוא שבע רצון ממספר הרב יותר של הבקרים והמתפללים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.