מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשס״ח 14.10.2007

מלבורן: יום הזכרון הרביעי לר' שניאור חיים גוטניק ע"ה

ביום חמישי שעבר התקיים יום הזכרון הרביעי של הרה"ח ר' שניאור חיים הכהן גוטניק ע"ה בהשתתפות הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, ובהשתתפות שגריר ישראל באוסטרליה מר יובל רותם ■ השגריר דיבר באריכות על חייו של הרב חיים גוטניק ואת אהבתו לארצנו הקדושה. הוא סיפר את התקרבותו ליהדות ■ הרב מצגר דיבר על אשיותו של הרב חיים גוטניק ע"ה שהיה איש לבבי וחם ושכל החוגים באוסטרליה אהבו אותו  לדיווח ולתמונות נוספות
מלבורן: יום הזכרון הרביעי לר' שניאור חיים גוטניק ע
ביום חמישי שעבר התקיים יום הזכרון הרביעי של הרה"ח ר' שניאור חיים הכהן גוטניק ע"ה בהשתתפות הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, ובהשתתפות שגריר ישראל באוסטרליה מר יובל רותם.

פתח את הערב הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק שדיבר על כבוד אביו כמה שהיה אהוב על כל החוגים ובעיקר הוא כאב את כאבם של שארית הפליטה "שרידי השואה" וגם היה מתומכי ארצנו הקדושה בכל לבו.

הוא הזמין את שגריר ישראל מר יובל רותם לנאום, והשגריר דיבר באריכות על חייו של הרב חיים גוטניק ואת אהבתו לארצנו הקדושה. הוא סיפר את התקרבותו ליהדות על ידי שליח חב"ד בקליפורניה הרב שמואל נפרסטק. השגריר אף סיפר כי עתה התברר לו עתה כי הוא דור שביעי מצד אמו לרבי לוי יצחק מברדיטשוב.

הרב הראשי לישראל הרב מצגר דיבר על אשיותו של הרב חיים גוטניק ע"ה שהיה איש לבבי וחם ושכל החוגים באוסטרליה אהבו אותו, וכפי שרואים את זה גם מאלו שבאו לכאן היום לכבודו.

את הערב הנעימו בקולם החזן פרקש ומקהלת מלברון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.