מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשס״ח 09.10.2007

קידישיק: איך למצות המקסימום בהלבשת ילדים (פרסומת)

'קידישיק', רשת אופנת הילדים הגדולה והמובילה במגזר החרדי, מגישה לציבור האמהות עצות וטיפים איך להלביש את הילדים באופן שייראו במיטבם, בטוב טעם, באיכות ללא פשרות, במחירים שכל אחד יכול להרשות לעצמו ובעצם למצות את המקסימום מהופעתם ■ זכרו: כשהילדים לבושים בצורה נכונה ומושלמת באופן שהם נראים במיטבם, הם זוכים לקצור מחמאות והדבר נוסך עידוד וסיפוק רב לאם  לסיפור המלאלמגוון אפשרויות פרסום ב- COL ניתן לפנות לאיציק: 052-6177880 או באימייל [email protected] או באמצעות טופס יצירת הקשר לחצו כאן
קידישיק: איך למצות המקסימום בהלבשת ילדים (פרסומת)
'קידישיק', רשת אופנת הילדים הגדולה והמובילה במגזר החרדי, מגישה לציבור האמהות עצות וטיפים איך להלביש את הילדים באופן שייראו במיטבם, בטוב טעם, באיכות ללא פשרות, במחירים שכל אחד יכול להרשות לעצמו ובעצם למצות את המקסימום מהופעתם.

לדברי הנהלת הרשת, "קידישיק שוקדת להלביש את הילדים בבגדים שיקרינו חן על הסביבה שתאהב אותם ותגרום להם לחוש בנוח, לאהוב את עצמם ולקבל את השנה החדשה בהתחדשות מרעננת".

יועצי התדמית של "קידישיק" מגישים טיפים מומלצים, אותם כדאי לך לאמץ על מנת לשוות לילדים את המראה הנכון ביותר בהתאם לנתוניהם הטבעיים:

אם הילד בעל צבע שיער בהיר ועיניים תכולות או ירוקות, מומלץ להלביש בגדים בגוונים שידגישו את הכחול שבו, כולל הגוונים המשלימים שיגרמו להבלטה מעודנת של הגוון הטבעי, כמו: כחול, תכלת, אפור, כתום, זהב, אדום וורודים למיניהם. במידה והילד בעל עור בהיר וחיוור, כדאי להימנע מלבוש בגווני האופ-ווייט, המחליש את המראה ומבליעים אותו.

באם הילד בעל שיער כהה ועיניים ירוקות, כדאי להימנע מלבוש בגוון הירוק העז ולהעדיף את הגוונים המנוגדים והמשלימים כמו אדומים ופסטליים רכים. ילד בעל שיער בגוון ג'ינגי', מומלץ להקפיד להלביש בכחול, ירוק וכסוף ולהימנע לחלוטין מכתום ומצהוב לכל גווניו. כמו-כן אם הילד סובל מאדמומיות בפנים, כדאי להימנע מגוון אדום, הגורם להבלטת האודם והגירוי .

בגדים בצבעי שחור ולבן הם צבעים ניטרליים המתקבלים יפה על כל ילד, בתנאי שהם חדים בצבעם ומנוגדים זה לזה ביחסיות שווה.

זכרו: כשהילדים לבושים בצורה נכונה ומושלמת באופן שהם נראים במיטבם, הם זוכים לקצור מחמאות והדבר נוסך עידוד וסיפוק רב לאם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.