מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשס״ח 09.10.2007

חזון אחרית הימים: מפפואה ניו־גיני לבית המקדש

חזון אחרית הימים: בערב שמחת תורה הגיעה למכון משלחת מיוחדת, שהורכבה משני שרים בממשלת פפואה, לבושים בבגדים המסורתיים ונוצות לראשם, שנכנסו בשערי מכון המקדש כשבידם מתנה: מטילי זהב, אבנים יקרות, תכשיטים ו-‭10,000‬ דולר במזומן ■השרים ציטטו פסוק מספר זכריה, המציין את חזון אחרית הימים לפיו הגויים יסייעו לישראל לבנות את בית המקדש, והודיעו לחברי המכון המופתעים שגם הם רוצים לקחת בזה חלק  לדיווח מלא
חזון אחרית הימים: מפפואה ניו־גיני לבית המקדש
אלי ברדנשטיין, מעריב 

גם בימים כתיקונם לא נחשב מכון המקדש בירושלים לאחד המקומות השגרתיים ביותר בישראל. אבל אפילו שם הופתעו לפני ימים אחדים, כשחבילה נאה של מתנות עשויות זהב התקבלה על ידי משלחת מיוחדת מפפואה ניו־גיני.

במכון השוכן בעיר העתיקה בירושלים בונים כבר שנים כלים שונים לשימוש בבית המקדש השלישי, כאשר ייבנה. בערב שמחת תורה הגיעה למכון משלחת מיוחדת, שהורכבה משני שרים בממשלת פפואה, לבושים בבגדים המסורתיים ונוצות לראשם, שנכנסו בשערי מכון המקדש כשבידם מתנה: מטילי זהב, אבנים יקרות, תכשיטים ו-‭10,000‬ דולר במזומן.

"זה ממש לקוח מהאגדות‭,"‬ סיפר מנהל מכון המקדש יהודה גליק. "זה פשוט לא ייאמן. מבחינתנו זה היה כאילו דברי נבואה יוצאים מהתנ"ך ומתגשמים. פסוקים שלמים שמדברים על זה שהגויים והנוכרים בונים את בית המקדש. אנחנו נשתמש בזהב לבניית עוד ועוד כלי קודש לבית המקדש. הם רוצים להוביל מהלך שיקרב את בני פפואה למכון המקדש, והחלום שלהם הוא להביא אונייה של עצים שישמשו לבניית חלקי המקדש העשויים עץ‭."‬


חזון אחרית הימים

השרים ציטטו פסוק מספר זכריה, המציין את חזון אחרית הימים לפיו הגויים יסייעו לישראל לבנות את בית המקדש, והודיעו לחברי המכון המופתעים שגם הם רוצים לקחת בזה חלק.

בתרומה שניתנה, כך סיפרו אנשי המכון, ייעשה שימוש להמשך בניית כלי המקדש, שעד כה שוחזרו כבר 70 מהם.

בנייתו של הכלי האחרון, כינור דוד, הסתיימה רק בשבוע שעבר, וכעת עובדים על בנייתם של כתר זהב, כיור נחושת, שולחן זהב, וכן מזרקי כסף ובגדי כהונה.
מכון המקדש עוסק ב-20 השנה האחרונות בהשל בת נושא "בית המקדש" לחזית המחשבה היהודית, ובקידום העיסוק היומיומי בנושא. המכון גם פועל לקרב את מושגי המקדש לציבור היהודי בארץ ובעולם באמצעות פעילויות חינוכיות שונות. 

הרב יהודה גליק אמר בשיחה עם COL כי גם ליהודים מותר ומצווה לתרום לבניין כלי המקדש לפרטים ניתן לפנות אליו: 052-4767495
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.