מערכת COL | יום כ"ו תשרי ה׳תשס״ח 08.10.2007

שמחה ורון ב"נאות לון"

מאות תושבי השכונה היוקרתית "נאות לון" בבאר שבע, והשכונות הסמוכות לה מרחבי העיר באר שבע, השתתפו ושמחו ביום ראשון י"ח תשרי, יום שלישי של חול המועד, ב"שמחת בית השואבה" גדולה ומפוארת, במתחם הענק של מגרשי הטניס בלב השכונה, שאורגנה על ידי בית חב"ד נאות לון בניהולו של השליח הרב משה אריאל הכהן רוט  לדיווח המלא
שמחה ורון ב
זו השנה השניה, שבית חב"ד מקיים את אירוע "שמחת בית השואבה" בשכונה, בשיתופם של בתי הכנסת המפוארים שבשכונה, וזאת תודות לאהדה הרבה לה זוכה השליח בשכונה, בקרב ראשי הקהל והציבור כולו, והשנה התקיים האירוע בסיוע עיריית באר שבע, ובתמיכתו וסיועו של מ"מ וסגן ראש העיר מר דוד בונפלד.

את השמחה פתח והנחה ביד אמן, אביו של השליח לשכונה, המנחה הוותיק הרב נפתלי הכהן רוט מנהל מרכז חינוכי חסידותי, ורב קהילת חב"ד קרית מטרסדורף ירושלים, המנחה שטרח ובא מעיר הקודש ירושלים פתח בדברים על חשיבות השמחה בחג הסוכות, וקרא והלהיב את הציבור לצאת במעגלי שמחה וריקודים.

על השמחה והריקודים ניצח בשירה וזימרה החזן – זמר הנודע הרב אברהם עוזיאל – רב בית הכנסת "נוה יוסף חיים" בשכונת נאות לון, בליווי תזמורת חסידית, שביחד הרקידו את הציבור שעות ארוכות.

המרא דאתרא הרב יהודה דרעי רב העיר וראב"ד באר שבע, ומ"מ וסגן ראש העיר מר דוד בונפלד שר תרם רבות להצלחת המעמד, היו אורחי הכבוד של השמחה, ואף נשאו דברים בשבח השמחה והרעיפו ברכות על השליח, מנהל בית חב"ד בשכונה.

רבי יורם אברג'ל ראש מוסדות "רב פעלים" שהי' אמור לפאר את האירוע, ונבצר ממנו ברגע האחרון להופיע אישית, העביר את ברכתו לקהל החוגגים באמצעות מכשיר סלולרי, בדבריו העלה על נס את קדושתו ופעלו של הרבי מליובאוויטש, ואת פעלם של שלוחי הרבי בעולם כולו.

בקשב רב האזין הקהל לדברי השליח, יוזם ומארגן השמחה, הרב משה אריאל הכהן רוט, שהשמיע דברי תורה במעלת וחשיבות שמחת בית השואבה, והודה במילים חמות לכל השותפים לשמחה.

בדבריו בישר לקהל כי בקרוב תתקיים פתיחה חגיגית לסניף בית חב"ד השכונתי, במרכז החנויות, ברח' הגאונים 17. בית חב"ד החדש – תרומתו של איש העסקים מר הילל קראדי – יהווה מרכז רוחני תורני של פעילות יהודית –חסידית לכלל האוכלוסיה, ויהיה כתובת לכל ענין יהודי.

דברי תורה וברכה נוספים נשאו בפני החוגגים, מנהל בית חב"ד המרכזי באר שבע – השליח הרב שניאור זלמן גורליק, יו"ר בית הכנסת "בית יאיר מזוז", הרב יוסף קמחי, שהעלה על נס את פעלו הרב של השליח, שמאז בואו לשכונה, הצליח להטביע חותמו על השכונה, בין השאר ציין הרב קמחי את הפעילות בבתי הכנסת, שיעורי התורה, והפעולות לזיכוי הרבים, השיעור השבועי בספר התניא מדי מוצ"ש – שיעור מוצלח עם ציבור משתתפים רב ומגוון, והשיעור השבועי לצעירים ועוד.

במהלך החגיגה, צפה הקהל בקטעי וידאו מרהיבים על "חגי חודש תשרי עם הרבי מליובאוויטש".

בתכנית מיוחדת לילדים, בהשתתפות 250 ילדים, אותה הנחה בחן רב המחנך החסידי הרב רפאל בכר, הופיע בפני הילדים הלהטוטן העולמי – סקוט סלצר, בפעלולים מרתקים ובאבוקות של אש זכר למקדש.

כיבדו את המעמד בנוכחותם: הרב יוסף שמחה גינזבורג – רב איזורי עומר, הרב קלמן דרוק – מנהל מוסדות חינוך חב"ד בבאר שבע, הרב מאיר סויסא – רב שכונה א' ורב איזורי רמת נגב, אברכי ורבני "בית מוריה", הרה"ח ר' יוסף לבנהרץ – מחשובי וזקני אנ"ש. ושלוחי הרבי בבאר שבע.

הדים רבים על האירוע הגיעו במהלך ימי החג, ורבים נרתמו לסייע לשליח בהמשך פעילותו בשכונה.

בשמחת תורה יצא השליח הרב רוט עם קבוצה מאנ"ש לשמח ולשאת דברי תורה בכל בתי הכנסת בשכונה, השלוחים התקבלו בהתלהבות רבה ע"י הציבור.

בהקפות שניות מרכזיות הנערכות מדי שנה ברחבת בית הכנסת "בית יאיר מזוז" נאות לון, בהשתתפות כ-1000 חוגגים, התכבד לשאת דברי ברכה השליח הרב משה אריאל הכהן רוט – מנהל בית חב"ד בשכונה, שהביא בפני הקהל את מברק הרבי להקפות שניות ונטל חלק בהקפות בשמחה ובריקודים .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.