מערכת COL | יום כ"א תשרי ה׳תשס״ח 03.10.2007

דימונה: סוכות ניידות ושמחת בית השואבה

בית חב"ד בדימונה בראשות הרב ישראל גליס לא הסתפק בסוכה אחת והפעיל השנה כמה סוכות ניידות שפעלו בכל אזורי העיר. כל תושבי העיר ידעו שמי שלא הספיק לברך על ארבעת המינים בביתו או בבית הכנסת ימצא את חב"ד בסוכות הניידות שהגיעו לכל מקום ■ מבית חב"ד נמסר בסיפוק שתושבי דימונה נענו בשמחה ומאות יהודים בירכו בימי חג הסוכות על ארבעת המינים בסוכות הניידות  לתמונות
דימונה: סוכות ניידות ושמחת בית השואבה
בית חב"ד בדימונה בראשות הרב ישראל גליס לא הסתפק בסוכה אחת והפעיל השנה כמה סוכות ניידות שפעלו בכל אזורי העיר. כל תושבי העיר ידעו שמי שלא הספיק לברך על ארבעת המינים בביתו או בבית הכנסת ימצא את חב"ד בסוכות הניידות שהגיעו לכל מקום.

במרץ רב ובשמחה הגיעו חסידי חב"ד לכל עסק באיזור התעשיה, לקניון פרץ סנטר על כביש באר שבע אילת, למרכז המסחרי ולכל המקומות המרכזיים על מנת לזכות יהודים רבים ככל האפשר במצוות ארבעת המינים.

מבית חב"ד נמסר בסיפוק שתושבי דימונה נענו בשמחה ומאות יהודים בירכו בימי חג הסוכות על ארבעת המינים בסוכות הניידות.

גם לכל החנויות והמסעדות במרכז המסחרי, לשם לא ניתן להגיע עם הרכבים והסוכות, הגיעו תמימים ששהו בחג בבית השליחים משפחת גליס וזיכו את בעלי החנויות והלקוחות שכאמור נענו גם הם לקיום המצווה בשמחה.

היומנאי והשוטרים בתחנת המשטרה הודו בהתרגשות לחב"ד על כך שבראש השנה זכו לשמוע תקיעת שופר וגם בחג הסוכות זכו לברך על ארבעת המינים בזכות מבצעי הקודש של חב"ד.

ביום ראשון ג' דחוה"מ התקיימה שמחת בית השואבה ברוב עם ובשמחה גדולה ברחבת בית ספר חב"ד כאשר התמימים מסייעים ומשמחים את הציבור הדימונאי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.