מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשס״ח 01.10.2007

"בית-חב"ד היה מבחינתי הטופ שבחוויה הנפאלית"

מירב חוטר פרסמה באחרונה כתבה על חוויותיה בנפאל במוסף "24 שעות" המצורף לעיתון "ידיעות אחרונות" ■ "הרב חזקי וחני הם זוג נדיר עם חיוך תמידי ואור על הפנים. הכי מדהים זה לראות את היחס שהם נותנים לכל אחד ואחת", כותבת מירב ■ COL מגיש בכתבה המלאה את הקטעים הרלוונטיים ומספר תמונות מרהיבות מפעילות בית-חב"ד בחודש-החגים לסיפור המלא
תרמילאי לומד משניות באחד מהסדנאות שמעביר בית-חב"ד בנפאל ● צילומים: COL
וכך נחתמת הכתבה:

כבר ידוע שזה ה-מקום במזרח, בעיקר בחגים. כולנו כבר מכירים את הסיפורים על ליל הסדר עם אהוד בנאי (שאגב, בכל חג מתחדשות השמועות על הופעה שלו בקטמנדו ושוב כולם "יודעים" שגם בחג הקרוב הוא יופיע, ושוב מתאכזבים...בצדק), אבל אי אפשר לכתוב על קטמנדו מבלי להזכיר את בית חב"ד.

גן האירועים של בית-חב"ד

תראו, כבר הייתי בכמה בתי חב"ד בהודו-רישיקש, קאסול, מנאלי, דלהי, הייתי בבית היהודי בגואה, אבל למרות שכולם אדיבים ועוזרי- בקטמנדו זה משהו שקשה לתאר.

קודם כל זהו מקום מפגש מרכזי של המטיילים - יש חדר לשמירת חפצים ללא תשלום, אוכל טוב במסעדה הכשרה, ספות לרביצה המונית, גיטרות למי שרוצה לנגן, ספרייה גדולה של מידע למטייל על כל מדינות המזרח, דפי מידע וטיפים של מטיילים, טלפון שההורים יכולים להתקשר אליו, אינטרנט טוב והמון יחס חם. באמת - משהו מיוחד.

הרב חזקי ואשתו חני הם זוג נדיר עם חיוך תמידי ואור על הפנים. הכי מדהים זה לראות את היחס שהם נותנים לכל אחד ואחת, כאילו אין להם כמה מאות אנשים ביום.. העברתי שם את ראש השנה והיה מקסים. התכנסנו כאלף ישראלים (אני מקווה שלא הגזמתי, פשוט די היה קשה לספור) במלון מפואר שהושכר לצורך האירוע והיה פשוט מקסים.

האווירה היתה מאוד מיוחדת וניכר שהצוות שם משקיע מעל ומעבר למען המטיילים. המקום הזה היה מבחינתי הטופ שבחוויה הנפאלית. אסור להחמיץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.