מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשס״ח 01.10.2007

כפר-סבא: מאות השתתפו בשמחת בית השואבה

מאות נטלו חלק בשמחת בית השואבה המרכזית שארגן בית-חב"ד כפר סבא, ברחבת קניון ערים בלב העיר, בערבו של יום ראשון ג' דחול המועד. כמיטב המסורת של בית-חב"ד בכפר-סבא, בראשות הרב אהרן קנייבסקי, גם האירוע הנוכחי היה בהיקף ובקנה מידה שאין לו אח ורע והוא נפתח כבר בשעות הבוקר ■ מאות אנשים גדשו את רחבת הקניון כשהם רתוקים למופע מיוחד של להקת 'קינדערלאך' במגוון שירים חסידיים ומחרוזות מיוחדות. הקהל הרב הודה נרגשות לשליחי הרבי, הרב אהרן קנייבסקי והרב יוסף-יצחק ליפקין ■ את האירוע הנחה בכשרון רב, ברהיטות, בשפה קולחת ובחן חסידי מיוחד ר' בנימין ליפקין  לסיפור המלא ולתמונות 
כפר-סבא: מאות השתתפו בשמחת בית השואבה
ממראות שמחת בית השואבה בכפר-סבא, אתמול ● צילומים: מאיר דהן, COL

מאות נטלו חלק בשמחת בית השואבה המרכזית שארגן בית חב"ד כפר סבא, ברחבת קניון ערים בלב העיר, בערבו של יום ראשון ג' דחול המועד. כמיטב המסורת של בית חב"ד בכפר סבא, בראשות הרב אהרן קנייבסקי, גם האירוע הנוכחי היה בהיקף ובקנה מידה שאין לו אח ורע והוא נפתח כבר בשעות הבוקר.

רחבת הקניון כולה - המוקד ההמוני המרכזי ביותר בכל אזור השרון - הפכה לקומפלקס של פארק מתקנים מתנפחים. אלו הועמדו חינם לשירות הציבור, אשר נהר בהמוניו לסוכת האחווה המהודרת שהקים בית חב"ד בטבורו של הקניון. החל מהשעה עשר בבוקר זרם נחשול אינסופי של אנשים, נשים וטף שפשטו על מתקני המתנפחים ובד בבד זוכו במצוות החג ובטעימה בסוכת האחווה.

בדיוק בשעה היעודה, שש בערב, החל המופע המרכזי של שמחת בית השואבה. מאות אנשים גדשו את רחבת הקניון כמו את שלל המרפסות הצופות אליה כשהם רתוקים למופע מיוחד של להקת 'קינדערלאך' במגוון שירים חסידיים ומחרוזות מיוחדות. הקהל הרב הודה נרגשות לשליחי הרבי, הרב אהרן קנייבסקי והרב יוסף יצחק ליפקין, על האירוע המשמח והמרומם והעלו על נס את פעילותם, עם כל הלב לכל אחד, במשך כל ימות השנה.

את האירוע הנחה בכשרון רב, ברהיטות, בשפה קולחת ובחן חסידי מיוחד ר' בנימין ליפקין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.