מערכת COL | יום ט"ו תשרי ה׳תשס״ח 27.09.2007

ברוך דיין האמת: הרב אברהם שפירא זצ"ל

הרב הראשי לישראל לשעבר וראש ישיבת "מרכז הרב", הרב אברהם שפירא זצ"ל, הלך הבוקר (יום ה') לעולמו בגיל 96. הרב נפטר בעיצומו של חג הסוכות בבית החולים "שערי צדק" בירושלים, שם אושפז בתחילת השבוע. הלוויתו תיערך מחר ■ הגר"א שפירא ביקר אצל הרבי בלווית יבדל"א עמיתו הראשל"צ הגאון המקובל הרב מרדכי אליהו שליט"א בי"א אייר תשמ"ט. הוא שוחח עם הרבי ארוכות במגוון נושאים שעמדו על סדר היום, היחידויות בהם שוחח עם הרבי נדפסו בספר בצל החכמה  לסיפור המלא
ברוך דיין האמת: הרב אברהם שפירא זצ
הרב אברהם שפירא זצ"ל ב'יחידות' אצל הרבי עם עמיתו יבחלט"א הרב מרדכי אליהו שליט"א

הרב הראשי לישראל לשעבר וראש ישיבת "מרכז הרב", הרב אברהם שפירא זצ"ל, הלך הבוקר (יום ה') לעולמו בגיל 96. הרב נפטר בעיצומו של חג הסוכות בבית החולים "שערי צדק" בירושלים, שם אושפז בתחילת השבוע. הלוויתו תיערך מחר.

הרב שפירא הוא מגדולי הרבנים של הציונות הדתית, עבור רבים נחשב הרב שפירא לבכיר הרבנים הדתיים הלאומיים. הוא שימש כרב הראשי לישראל לצדו של הרב מרדכי אליהו. דברי תורתו ופסקי הדין שלו קובצו בסדרת ספרים "מנחת אברהם", שיעוריו נקבצו בספר "שיעורי הגר"א שפירא".

הגר"א שפירא ביקר אצל הרבי בלווית יבדל"א עמיתו הראשל"צ הגאון המקובל הרב מרדכי אליהו שליט"א בי"א אייר תשמ"ט. הוא שוחח עם הרבי ארוכות במגוון נושאים שעמדו על סדר היום, היחידויות בהם שוחח עם הרבי נדפסו בספר בצל החכמה.

לא פעם כיבד הרב שפירא את סיומי הרמב"ם בהשתתפותו והיה אוהד נלהב של תקנתו הקדושה של הרבי. במהלך מאבקו של הרבי לתיקון חוק 'מיהו יהודי' התערב הרב שפירא ולחץ על ראשי המפד"ל שיפעלו למען גיור כהלכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.