מערכת COL | יום י"ד תשרי ה׳תשס״ח 26.09.2007

מבצע סוכות יוצא לדרך בתנופה חדשה

כל הלילה עבד צוות מיוחד על בניית עשרות הסוכות החדשות, שהכינו השנה צעירי אגודת חב"ד לצורך הרכבה על הרכבים, שישמשו "סוכה ניידת" ■ השנה מצטרפות קהילות חב"ד למבצע הגדול, בססמה "כל חב"ד על גלגלים", וקהילות רבות הזמינו "סוכה ניידת", שאותה יפעילו במהלך ימי החג  לסיפור המלא
מבצע סוכות יוצא לדרך בתנופה חדשה
חלק מטור הסוכות העומדות מוכנות להתקנה על הטנדרים
במהלך הלילה נבנו ברחבת בית צאגו"ח בכפר חב"ד עשרות סוכות חדשות, עטופות בבד ברזנט חדש, שעליו מודפסת הזמנה לציבור לבוא לסוכה ולקיים את מצוות ארבעת המינים.

על המלאכה פיקד ר' שלמה גלויברמן, שכדרכו עשה את העבודה במהירות וביעילות. בעוד כמה שעות יותקנו הסוכות על-גבי הטנדרים, ובמוצאי החג יישלחו ליעדיהן בכל רחבי הארץ.

רוב הסוכות נשלחות לפעילות במסגרת בתי-חב"ד, הפועלים בקרב יחידות צה"ל. הסוכות האלה יזכו את החיילים בקיום מצוות החג, ויעבדו מבוקר ועד ערב, עם צוותים מיוחדים שיקדישו את ימי החג למבצע.

השנה, לראשונה, יצא צאגו"ח בקריאה לקהילות אנ"ש ברחבי הארץ להשתלב במבצע, על-ידי שכל קהילה תזמין סוכה ניידת, שתופעל על ידי אנשי הקהילה. המטרה היא להוסיף סוכות ניידות חדשות, ולאפשר להמוני אנ"ש מסגרת נוחה וזמינה לפעול במבצע הקדוש של הרבי.

קהילות רבות נענו לקריאה. ממטה המבצע נמסר כי בתי הכנסת בכפר חב"ד הזמינו שלוש סוכות - ב"בית מנחם" (מרכז), "בית נחום יצחק" (השיכונים), ו"ישראל אריה לייב" (שכונת לוי יצחק). כמו כן הזמינו סוכות קהילות חב"ד ברמות-ירושלים, בנתניה, בית שמש, פתח תקווה, רמת גן, אשדוד, שלומי, ועוד.

בכל קהילה מונה רכז הממונה על המבצע, והוא משבץ את הפעילים למשמרות של פעילות. כל משמרת היא בת שלוש שעות, ובכל יום יהיו שלוש משמרות: מ-8:30 עד 11:30 בבוקר, מ-11:30 עד 2:30 אחה"צ, ומ-2:30 עד 5:30 אחה"צ.

הרכזים מקבלים יעדים לפעילות מבתי חב"ד באזורם. השלוחים הביעו שמחה גדולה על המבצע, שמאפשר להם לקבל עזרה וסיוע מקהילות אנ"ש לפעילות במבצע סוכות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.