מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשס״ח 24.09.2007

המתעמלות חיללו את יום כיפור? התשובה אצל חב"ד

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל זכתה להישג ספורטיבי כאשר העפילה לאולימפיאדת בייג'ין 2008, אולם כיום מסתבר כי בתחרות שנערכה ביוון חיללו בנות הנבחרת את חג יום הכיפורים ■ העיתון 'ידיעות אחרונות' מדווח כי הנבחרת החלה להתעמל בשעה 18:38 שעון מקומי, כאשר יום הכיפורים יצא ביוון בשעה 20:00 ■ אולם, מנגד טענו מארגני התחרות כי על פי הרישומים שבידיהם עלו בנות הנבחרת להתחרות בשעה 18:38 עד לשעה 18:42 ■ שליח חב"ד ביוון הרב מנחם מענדל הענדל אמר: "הצום באתונה יצא בשעה 8, ובפטראס מקסימום בהפרש של כמה דקות. בשעה 18:30 כשהבנות התעמלו בוודאי שלא יצא הצום לסיפור המלא
המתעמלות חיללו את יום כיפור? התשובה אצל חב

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל זכתה להישג ספורטיבי כאשר העפילה לאולימפיאדת בייג'ין 2008, אולם כיום מסתבר כי בתחרות שנערכה ביוון חיללו בנות הנבחרת את חג יום הכיפורים.   

העיתון 'ידיעות אחרונות' מדווח כי הנבחרת החלה להתעמל בשעה 18:38 שעון מקומי, כאשר יום הכיפורים יצא ביוון בשעה 20:00. חברי המשלחת סירבו להשיב על השאלה מתי החלה הנבחרת הישראלית להתעמל, ובאיגוד טענו שיש בידיהם אישור מחב"ד ביוון שהנבחרת לא תתחרה בצום. באיגוד ההתעמלות טענו כי הנבחרת עלתה לתחרות רק במוצאי יום כיפור, ובנות הנבחרת אף הלכו ברגל לתחרות כדי שלא לחלל את החג.

אולם, מנגד טענו מארגני התחרות כי על פי הרישומים שבידיהם עלו בנות הנבחרת להתחרות בשעה 18:38 עד לשעה 18:42. התחרות הבאה החלה בשעה 19:33 והסתיימה בשעה 19:37. צלם מקומי אף צילם את הבנות עולות להתעמל בשעה 18:42.

שליח חב"ד ביוון הרב מנחם מענדל הענדל אמר: "הצום באתונה יצא בשעה 8, ובפטראס מקסימום בהפרש של כמה דקות. בשעה 18:30 כשהבנות התעמלו בוודאי שלא יצא הצום. לא זכורה לי שום פנייה של איגוד ההתעמלות. אני מצטער מאוד לשמוע על המקרה. חבל שלא בדקו את זה מראש. הם לא עשו את זה בכוונה, ובטוח שאם היו יודעים היו מתקנים זאת".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.