מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשס״ח 18.09.2007

אלפי תלמידים בלוד קיבלו החלטה טובה

במהלך חודש אלול פעל בית חב"ד בלוד בראשות השליח הרב מנחם מיכאלשוילי ביחד עם הרב נחום קפלן משפיע שיכון חב"ד בקרב אלפי תלמידי בתי הספר בעיר לוד, זאת על פי המסורת שבה החל בית חב"ד לפני שנים רבות ובם מבקשות מנהלות בתי הספר שצוות בית חב"ד יגיעו ויעבירו את מצוות החגים והמנהגים לתלמידים  לסיפור המלא
אלפי תלמידים בלוד קיבלו החלטה טובה
במהלך חודש אלול פעל בית חב"ד בלוד בראשות השליח הרב מנחם מיכאלשוילי ביחד עם הרב נחום קפלן משפיע שיכון חב"ד בקרב אלפי תלמידי בתי הספר בעיר לוד, זאת על פי המסורת שבה החל בית חב"ד לפני שנים רבות ובם מבקשות מנהלות בתי הספר שצוות בית חב"ד יגיעו ויעבירו את מצוות החגים והמנהגים לתלמידים.

"בשעה שאנו מדברים על השופר והרימון", מציין הרב מיכאלשוילי, "לומדים הילדים איך לשפר את מעשיהם (שופר מלשון לשפר) ולהתנהג בכבוד ובעזרה לחבריהם דבר שלומדים מהרימון על האחדות הנפלאה השוררת בין 613 הגרגירים שבתוכו למרות המקום הצר שבו הם נמצאים".

"רגע השיא הוא הזמן שבו אני תוקע בשופר והילדים מתבקשים לעצום את עיניהם ובזמן התקיעות לקבל על עצמם החלטה טובה לקראת השנה החדשה, עיניהם של המורות ואנשי הצוות מוצפות בדמעות של רגש למראה רצינות הילדים ולשמע קולות השופר המעוררות את הלבבות . המנהלות מלאי הערכה ותודה על תרומתינו לשיפור ההתנהגות של התלמידים בכיתה כלפי החברים והמורות".
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ישר כוח!!!!!!!!!!!!
ז' תשרי ה׳תשס״ח
לרב קפלן ולרב מיכלאשוולי, ממש מחמם את הלב, אנחנו כאן מ770 רואים את זה וממש שמחים שיש אנשים כמותכם בלוד עיר שבא ונולדנו וגדלנו. ישר כוח ושברכת הרבי תלווה אתכם בכל אשר תפנו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.