מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תשס״ח 17.09.2007

"חב"ד בתאילנד זה מוסד, לא רק בית-חב"ד"

הבוקר רואיין ב'רדיו ירושלים' חיליק מגנוס, העומד בראש יחידת חילוץ שמאתרת ישראלים שנעלמו בחו"ל ■ בסיום הראיון נשאל על-ידי המראיין, שלום אורן, על תפקידו של בית-חב"ד, והמרואיין גמר את ההלל על בית-חב"ד בתאילנד ■ "מה שעשה שם הרב נחמיה בבנגקוק, זה מוסד, זה לא רק בית-חב"ד. הם מטפלים בכל בעיה שבה ישראלי נתקל באיזה שהוא מקום שהוא", אמר לסיפור המלא
יש אוזן קשבת. מגנוס על רקע בית-חב"ד בבנגקוק • צילומים: COL
הבוקר רואיין ב'רדיו ירושלים' חיליק מגנוס, העומד בראש יחידת חילוץ שמאתרת ישראלים שנעלמו בחו"ל. בסיום הראיון נשאל על-ידי המראיין, שלום אורן, על תפקידו של בית-חב"ד, והמרואיין גמר את ההלל על בית-חב"ד בתאילנד.

שלום אורן: חיליק, לסיום, דיברנו עם הרב של מנהל בית-חב"ד בפוקט, יש להם תפקיד חשוב לחב"ד?

חיליק מגנוס: חב"ד בכלל בתאילנד זה הגיע לשיא השיכלול, שאני חושב שהם הסמן הימני של רמת בתי-חב"ד בעולם. מה שעשה שם הרב נחמיה בבנגקוק, זה מוסד, זה לא רק בית-חב"ד. ומה שהם עושים זה דבר חשוב מאוד. הם מטפלים בכל בעיה שבה ישראלי נתקל באיזה שהוא מקום שהוא.

"הם עושים את זה בצורה יוצאת מן הכלל, מכובדת וטובה. הם מספקים שירותי קהילה לציבור הישראלי בחוץ לארץ. יש יום שישי - יש לאן ללכת, יש ארוחה, יש מסעדה כשרה, יש אוזן קשבת לבעיות, יש מישהו שמתרוצץ ורץ איתך ומכיר את המנהלות ואת הכוחות המקומיים בשעה שאתה נתקל באיזו שהיא צרה או בעיה. מוסד רציני".

שלום אורן: חיליק מגנוס, נציגנו בחו"ל, תודה רבה לך.

מגנוס עומד בראש יחידת חילוץ המופקד על הרגעת הורי מטיילים בכל העולם יחידת החילוץ מאתרת ישראלים שנעלמו בחו"ל.מגנוס, יליד שבדיה, עבד בעבר ברשות שמורות הטבע בנגב, באילת ובסיני. אחרי פינוי סיני הקים חווה גדולה ביישוב דקל. בעשר השנים האחרונות מחלץ חיליק מטיילים ממקומות נידחים בעולם. חיליק רשם לזכותו כ-7000! איתורים וחילוצים מוצלחים של 'נעדרים'...

חיליק מרצה מצוין רהוט ומלהיב. בסיפוריו הוא מכניס אותנו לעולם קסום של גיבור בעל אומץ לב ודבקות במטרה. להלן מגוון הרצאות שניתן להזמינן דרך מרכז המרצים לישראל.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מגנוס עומד בראש חברת חילוץ
ה' תשרי ה׳תשס״ח
ולא יחדת חילוץ שיש לה משמעות צבאית בצהל.השירות של החברה איתה קשור מגנוס עולה בדרך כלל די הרבה כסף, בניגוד לחבד למשל. אעפכ יש לחזק ידיו כמציל יהודים (וגם גויים לפעמים)
2.
מלאך ה צבאות
ה' תשרי ה׳תשס״ח
כל המציל נפש אחת מישראל מקרב פני משיח מקרב את הגאולה
אנו צריכים לקחת דוגמה ולהציל כל נפש ישראל רחוקה ואומללה ולפעמים זה שכן/נה שלידנו לשמח אפילו בדבר פעוט.
אשריכם ישראל אומה של בישנים,רחמנים וגומלי חסדים.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.