מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשס״ח 16.09.2007

עיריית בודפשט הכפילה שטח מוסדות חב"ד בעיר

ד"ר אנדראש פושקאש, סגן ראש הרובע של איזור חמש בבודפשט, הגיע בערב ראש השנה כדי לקחת חלק בין חתימת חוזה חגיגי בין העירייה וקהילת חב"ד בעיר. עם חתימת החוזה יכפיל מרכז מוסדות חב"ד בעיר את שטחה ויעמוד על אלף מטר מרובע ■ השלוחים הרב ברוך אוברלנדר, רב קהילת חב"ד, והרב שלמה כובש, רב קהל עדת שומרי תורה בהונגריה, קיבלו את פני ד"ר פושקאש שהודה לרבנים בשמו ובשם ראש הרובע על הפעילות הנפלאה שעושה הקהילה  לסיפור המלא
עיריית בודפשט הכפילה שטח מוסדות חב
הרבנים כובש ואוברלנדר מקבלים את פני סגן ראש העיר והחתימה החגיגית
ד"ר אנדראש פושקאש, סגן ראש הרובע של איזור חמש בבודפשט, הגיע בערב ראש השנה כדי לקחת חלק בין חתימת חוזה חגיגי בין העירייה וקהילת חב"ד בעיר. עם חתימת החוזה יכפיל מרכז מוסדות חב"ד בעיר את שטחה ויעמוד על אלף מטר מרובע.

השלוחים הרב ברוך אוברלנדר, רב קהילת חב"ד, והרב שלמה כובש, רב קהל עדת שומרי תורה בהונגריה, קיבלו את פני האורח החשוב. הרב כובש הציג את סגן ראש העיר, ותיאר את העבודה הגדולה שעושה בחב"ד בעיר, שכמובן משרת לא רק את היהודים הרבים שגרים באיזור החמישי, אלא "משם אורה יוצאה" לכל יהודי העיר בודפשט ולכל מדינת הונגריה.

הרב כובש תיאר את עבודת ה"מרכז", בו נמצאים המשרדים של הרבנים, וכן המשרדים של הקהילה היהודית ושל בית הספר 'אור אבנר', ספרייה וחדרי הרצאות ואירועים. וכן פועל בו בית חב"ד "קרן אור" עם ה"בית הכנסת לקהילה הישראלית", בראשות השליח הרב שמואל רסקין. עם התרחבות השטח מתכננים בו עוד חדר אירועים, מרכז לנוער עם מחשבים ועוד ועוד. הרבנים הודו לעירייה על עזרתם ועל תמיכתם בעבודת קהילת חב"ד.

ד"ר פושקאש הודה לרבנים בשמו ובשם ראש הרובע על הפעילות הנפלאה שעושה הקהילה, והם שמחים שיכולים להטות שכם ולעזור בפעילות זו, והוא שמח במיוחד שזה יצא לקראת השנה החדשה, וזה יכול להוות מתנה יפה לקהילה לקראת השנה החדשה.

לאחרי זה התקיימה החתימה החגיגית, שבו חתמו הרב כובש וד"ר פושקאש על החוזה.

לאחרי זה הלכו הרבנים וראש העיר לסיור כדי לראות את השטח החדש ולדבר קצת על התוכניות. כל המשתתפים הביעו את שמחתם בצירוף התקוה שלא יעבור הרבה זמן ויוכלו כבר ליהנות מהשטח החדש, "אין דרך יותר טובה מזו להתחיל את השנה הבא", סיכם אחד המשתתפים.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
לשלמה ודבורה
ד' תשרי ה׳תשס״ח
יישר כח על כל הפעילויות
2.
לרב אובערלענדער
ה' תשרי ה׳תשס״ח
כל הכבוד!! חזק ונתחזק.

משה אהרן צבי מבאטארטש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.