מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תשס״ז 11.09.2007

חסידי חב"ד בבסיס זיקים - לא נפגעו

לא פחות מ-67 חיילות נפגעו - ארבעה מהם באורח קשה, שבעה בינוני, כ-20 קל והשאר לקו בחרדה - בנפילת רקטה בבסיס הטירונים שמדרום לאשקלון ■ בבסיס זיקים משתתפת בטירונות קבוצה של חסידי חב"ד. איש מהם לא נפגע. הטיל פגע בפלוגה סמוכה, כך מוסר ל-COL אביו של אחד החיילים, המסיים היום את הטירונות. עוד נמסר, כי אחד החיילים החב"דניקים, שהוא פרמדיק במד"א, רץ מיד למקום הפיגוע וביצע חסימת עורקים לפצוע הקשה ובכך הציל את חייו ■ בעקבות הפיגוע השתרך בבוקר ליד בית-הכנסת תור ארוך של חיילים, שביקשו להניח תפילין לסיפור המלא
חסידי חב
"צבע אדום" - וזעקות צילום: אמיר כהן
הפגיעה המאסיבית ביותר מאז תחילת ירי הקסאם התרחשה הלילה בתוך בסיס צה"ל בזיקים. לא פחות מ-67 חיילות נפגעו - ארבעה מהם באורח קשה, שבעה בינוני, כ-20 קל והשאר לקו בחרדה - בנפילת רקטה בבסיס הטירונים שמדרום לאשקלון. הודעה נמסרה למשפחות הנפגעים. 

בבסיס זיקים משתתפת בטירונות קבוצה של חסידי חב"ד. איש מהם לא נפגע. הטיל פגע בפלוגה סמוכה, כך מוסר ל-COL אביו של אחד החיילים, המסיים היום את הטירונות. עוד נמסר, כי אחד החיילים החב"דניקים, שהוא פרמדיק במד"א, רץ מיד למקום הפיגוע וביצע חסימת עורקים לפצוע הקשה ובכך הציל את חייו.

בעקבות הפיגוע השתרך בבוקר ליד בית-הכנסת תור ארוך של חיילים, שביקשו להניח תפילין. ביניהם היו חיילים שעד היום לא נענו לכל ההפצרות להניח תפילין, אבל אחרי הזעזוע הנורא שגרם הפיגוע באו מרצונם וביקשו לקיים את המצווה. 
לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
נו אולמרט
כ"ח אלול ה׳תשס״ז
מה אתה לא קולט רמזים לא אכפת לך מחיילי בית דוד שנהרגים כל יום על קדוש ה ותושבי שדרות המכנים אילו חיים אלא אין אמונה בערבים ..........................................................................................תקלוט
2.
אנא ה
כ"ח אלול ה׳תשס״ז
משיח נאו!!!
3.
כדאי לציין
כ"ח אלול ה׳תשס״ז
שמי שיכול לומר תהילים שיעשה זאת.
4.
ניסיםן
כ"ח אלול ה׳תשס״ז
עד עכשיו כל עוד לא נפגעו חיילי צה"ל בצורה מסיבית הממשלה שטקה אומקסימום גינתה את נפילת הקסמים---נו אתם חושבים שאכשיו יעשו איזה פעולה צבאית תואלתית? אין סומכים על הנס!!!! התעוררו!!
5.
הבחור החב"די
כ"ח אלול ה׳תשס״ז
הוא בועז קייזר שעשה עבודה מדהימה וגרם לקידוש שם ליובאוויטש בבסיס כולו!
בחור שהיה שם.
6.
ל1
ד' תשרי ה׳תשס״ח
אתה צודק ב100% אחוז
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.