מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשס״ז 10.09.2007

מונרו: החלטות טובות ביום ההולדת לבת השליח

העיתונות המקומית דיווחה על מסיבת יום הולדת השלישי הלא שגרתית של מאטי, בת השליח במונרו ניו ג'רסי הרב אליעזר זאקליקובסקי. המסיבה נסבה סביב המצוה של הדלקת נרות שבת, כשהילדה מלמדת את הקהל על חשיבות המצווה בנאום קצר שנשאה, והראתה לכולם כיצד מדליקים נש"ק ■ אחת המשתתפות סיפרה כי היא זוכרת את אימה מדליקה נש"ק וגם היא בעצמה עשתה את זה בצעירותה, והיום, היא התרגשה כל-כך מכל התוכנית שהיא החליטה להדליק נש"ק בכל שבוע לסיפור המלא
מונרו: החלטות טובות ביום ההולדת לבת השליח
העיתונות המקומית דיווחה על מסיבת יום הולדת השלישי הלא שגרתית של מאטי, בת השליח במונרו ניו ג'רסי הרב אליעזר זאקליקובסקי. המסיבה נסבה סביב המצוה של הדלקת נרות שבת, כשהילדה מלמדת את הקהל על חשיבות המצווה בנאום קצר שנשאה, והראתה לכולם כיצד מדליקים נש"ק.

בתום התוכנית הרשמית, עם דברי ברכה והסבר מהשליח והשליחה, ותקיעת שופר, ניגשו כולם לאכילת ארוחת ערב חגיגית. בתור שי קיבלו כולם פמוט נרות במתנה.

אחרי המסיבה הודו המשתתפים על ערב המרגש. אחת המשתתפות ניגשה לשליח ואמרה שהיא זוכרת את אימה מדליקה נש"ק וגם היא בעצמה עשתה את זה בצעירותה, והיום, המשיכה עם דמעות בעיניה, התרגשה כל-כך מכל התוכנית שהיא החליטה להדליק נש"ק בכל שבוע.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
last time
כ"ח אלול ה׳תשס״ז
i checked the mother lights candles with the girl, Please explain this rabbi that we can get him in a diffrent pic like for example dacing with the older men
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.