מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ז 09.09.2007

גננת חב"דית במרגייט, פלורידה קיבלה אות הצטיינות

הגננת החב"דית חנה שיינברגר זכתה בפרס קרן גרינספון-שטיינהרט שהוקם בשנים 2000-2002 על מנת לתגמל מורים/ות שתרמו לחינוך יהודי במסגרות החינוך הפורמליות בכיתות גן עד לכיתות לתלמידים בגיל 12. מקבלי הפרס נבחרו על ידי סוכנים אזוריים לחינוך יהודי או על ידי הפדרציה ■ הגב' שטייברגר שנבחרה בעבר כ'מורת השנה' של וואלמארט, מאמינה בחינוך יהודי כחיוני להישרדות יהודית ומגלמת את ההתמסרות שלה לתלמידה, לבית הספר ולקהילה עם ענווה, אדיבות וחכמה לסיפור המלא
גננת חב
הגננת החב"דית חנה שיינברגר זכתה בפרס קרן גרינספון-שטיינהרט שהוקם בשנים 2000-2002 על מנת לתגמל מורים/ות שתרמו לחינוך יהודי במסגרות החינוך הפורמליות בכיתות גן עד לכיתות לתלמידים בגיל 12. מקבלי הפרס נבחרו על ידי סוכנים אזוריים לחינוך יהודי או על ידי הפדרציה.

"הוראה בבית הספר הינו חלק מההתחייבות שלי כיהודיה, ועל מנת להבטיח את גידול הקהילה שלי. ההשפעה החיובית על תלמידי שנוצרת על ידי החדרת אהבה ללימוד תורה וקיום מצוות וניהול חיים יהודיים, עקרונות שיישארו איתם לחיים הינו הסיפוק הגדול ביותר שלי", הסבירה הגב' שיינברגר, הידועה כמורה עם רעיונות מקוריות ועם אהבה מיוחדת לתלמידה.

הגב' שטייברגר שנבחרה בעבר כ'מורת השנה' של וואלמארט, מאמינה בחינוך יהודי כחיוני להישרדות יהודית ומגלמת את ההתמסרות שלה לתלמידה, לבית הספר ולקהילה עם ענווה, אדיבות וחכמה.

מנהלת בית הספר ללימודים יהודיים, גב' רבקי דנבורג מנהלת בית הספר מציינת את הצלחתה של המורה שיינברגר ביישום נושאי תוכנית הלימודים הכללי בכיתתה בזמן שגם מעודדת מורות האחרות לייצור צוותות שמטרתן לשלב נושאים, פעילויות וערכים בכיתות שלהם להדגיש את האחידות שבמערכת הלימודים.

ד"ר מיד הוסיף שאישיותה המיוחדת של גב' שיינברגר מהווה דוגמא חיה לילדים באהבת לימוד ודרך התורה. הגב' שיינברגר לימדה בעבר במלבורן, אוסטרליה ובארץ וגם שימשה כמדריכה למורות.


לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
איפה היא גרה?
כ"ו אלול ה׳תשס״ז
בארץ? חול?
למי הכוונה?
בשנת תשסא חנה לימדה בבית רבקה ירושלים?
2.
Coral Springs
כ"ו אלול ה׳תשס״ז
She lives in Coral Springs
3.
היא גרה בקוראל ספרינגס, פלורידה
כ"ו אלול ה׳תשס״ז
הרבנית חנה שיינברגר (לבית קאנטור) גדלה במעלבורן אוסארליה, למדה בסמינר בכפר חב"ד ויצאה לשליחות בשנת תשנ"ג לקוראל ספרינגס, פלורידה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.