מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ז 09.09.2007

בית ספר חב"ד בלונדון זכה להוקרה ממשלתית

בעקבות ביקור של משלחת מטעם משרד ממשלתי של הממלכה המאוחדת בבית ספר 'לובאוויטש' האוז' לתלמידות תיכון בלונדון, העלו בני המשלחת, בראשותו של ג'ון גודווד, על נס את רמת בית הספר בית לובאוויטש בסטנפורד היל, בלונדון, מבחינה רוחנית, ערכית חברתית ותרבותית ■ הרב שמואל לו, מנהל המוסד ייחס את הצלחת התלמידות במידה רבה לצוות הנפלא שבא לידי ביטוי, בין השאר בתשומת לב מיוחדת לקידום תלמידות מברית המועצות לשעבר לסיפור המלא
בית ספר חב

בעקבות ביקור של משלחת מטעם משרד ממשלתי של הממלכה המאוחדת בבית ספר 'לובאוויטש' האוז' לתלמידות תיכון בלונדון, העלו בני המשלחת, בראשותו של ג'ון גודווד, על נס את רמת בית הספר בית לובאוויטש בסטנפורד היל, בלונדון, מבחינה רוחנית, ערכית חברתית ותרבותית.

בדיווח על בית הספר הודגשה גם האווירה החמה שבה התלמידות חשות בטוחות ויש להן אימון מלא בצוות בית הספר. לתלמידות עם צרכים מיוחדים ניתנת תשומת לב מיוחדת בזמן שלתלמידות מוכשרות ניתנת הזדמנות להתפתח בתחומי המתמתיקה המתקדמים ולהשתתף בתחרויות לימודיות.

להשתוממות המבקרים לא הפריעה העובדה שהתלמידות לומדות שעות רבות של לימודי קודש למידת הסובלנות שלהם, דבר שהוכח על ידי המבדק שהראה ש-107 תלמידות העידו על עצמן כעל בעלת סובלנות כלפי אנשים בעלי תרבויות שונות.

הרב שמואל לו, מנהל המוסד ייחס את הצלחת התלמידות במידה רבה לצוות הנפלא שבא לידי ביטוי, בין השאר בתשומת לב מיוחדת לקידום תלמידות מברית המועצות לשעבר.

המנהלת, הלן פרידמן הביע תחושות גאוה על הישגי בית הספר שנוסד בשנת 1959 לתלמידות בגילאי 11-17. נתונים הראו ש-60% מתלמידות בית הספר השיגו ציונים מעולים בכלל המקצועות בעוד רמת הציונים הגבוהים בממוצע הארצי עומדת על 19%.

השבוע קיבלה ההערכה בדבר הצטיינות תלמידות בית הספר על ידי הגוף האקדימאי הגדול ביותר באנגליה בשם אדאקסל שהראה ש-2 מתוך 10 התלמידים המצטיינים שניגשו למבחן ארצי במדעים היו מבית לובאוויטש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.