מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשס״ז 09.09.2007

רבע מיליון שקל של מצרכי מזון לנצרכים

בית התבשיל "אשל בנימין צפת" של כולל חב"ד חילק השבוע מצרכי מזון לחמש מאות משפחות בשווי כולל של רבע מיליון שקל. החלוקה נעשית זו השנה השלישית באזור התעשייה הישן של צפת. את שמות המשפחות שקיבלו את ארגזי המצרכים המלאים, קבע צוות של לשכת הרווחה של העירייה ■ מתנדבי בית התבשיל יעברו בימים שלפני החג בבתיהם של כל אחד ואחת מהקשישים, שבית התבשיל מסייע בידם במהלך השנה, כדי לאחל להם באופו אישי "שנה טובה", ולהעניק לכל אחד ואחת מהם מתנה לחג לסיפור המלא
רבע מיליון שקל של מצרכי מזון לנצרכים
בית התבשיל "אשל בנימין צפת" של כולל חב"ד חילק השבוע מצרכי מזון לחמש מאות משפחות בשווי כולל של רבע מיליון שקל. החלוקה נעשית זו השנה השלישית באזור התעשייה הישן של צפת. את שמות המשפחות שקיבלו את ארגזי המצרכים המלאים, קבע צוות של לשכת הרווחה של העירייה.

כל התרומה העצומה של המצרכים הם תרומתו של אחד מידידי בית התבשיל, ישראלי שעשה חיל בעסקים באירופה, ושהחליט לתרום חלק ממונו לנצרכי צפת. בפעמים שעברו, השתתפה עיריית צפת בחלק מסויים מעלות החלוקה. השנה, עקב מצבה הכספי הקשה של העירייה, מצא מנהל בית התבשיל הרב זאב קרומבי תורם נוסף מניו יורק, אשר הסכים לתרום את חלקה של עיריית צפת.

בנוסף לחלוקת "סלי המזון", מתכנן בית התבשיל גם ארוחות חג באולם בית התבשיל שנמצא בעיר העתיקה, ליד כיכר המגינים, ובאולם בית התבשיל "כנען" שנפתח לפני זמן קצר ברחוב הרבי מליובאוויטש בכנען.

מתנדבי בית התבשיל יעברו בימים שלפני החג בבתיהם של כל אחד ואחת מהקשישים, שבית התבשיל מסייע בידם במהלך השנה, כדי לאחל להם באופו אישי "שנה טובה", ולהעניק לכל אחד ואחת מהם מתנה לחג.

מנהל בית התבשיל הרב קרומבי וצוות בית התבשיל פונים לכל מי שידוע לו על תושבים שאין להם היכן לחוג את החג, כדי להזמין אותם לחוג אאת החגים באחד משני המוקדים של בית התבשיל. פרטים נוספים בטלפון 04-6821090.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.