מערכת COL | יום כ"ד אלול ה׳תשס״ז 07.09.2007

אלול ח"י באוניברסיטת בר אילן

ביום שני האחרון התקיים אירוע ענק לכבוד ח"י באלול ערב עשיר ומרתק לציבור הסטודנטים והסגל והקהל הרחב באוניברסיטת בר אילן ■ בערב המרשים נשאו דברים הרב יצחק קראוס, ראש המדרשה לנשים באוניברסיטת בר אילן, ומחבר הספר "השביעי", הרב יצחק ערד, ראש מכון "דעת" ברחובות והכנר הבינלאומי אייל שילוח ולהקתו- שהרטיטו את לבבות הקהל בניגונים חסידיים ובתכנים חסידיים   לסיפור המלא
אלול ח
הרב יצחק קראוס, הרב יצחק ערד, והכנר הבינלאומי אייל שילוח
ביום שני האחרון התקיים אירוע ענק לכבוד ח"י באלול ערב עשיר ומרתק לציבור הסטודנטים והסגל והקהל הרחב באוניברסיטת בר אילן. את הערב יזמה רבקה שור, ממפעילי הפעילות החסידית באוניברסיטה. זהו ערב נוסף בסדרת האירועים הנערכים בקביעות בקמפוס בחגי החסידות בנוסף לשיעורים הקבועים בתניא ובחסידות המתקיימים מידי שבוע לציבור הסטודנטים והסגל.

בערב המרשים נשאו דברים הרב יצחק קראוס, ראש המדרשה לנשים באוניברסיטת בר אילן, ומחבר הספר "השביעי", הרב יצחק ערד, ראש מכון "דעת" ברחובות והכנר הבינלאומי אייל שילוח ולהקתו- שהרטיטו את לבבות הקהל בניגונים חסידיים ובתכנים חסידיים.

בתחילת הערב, נשא דברים הרב יצחק קראוס בהרצאה מאלפת. הרב דיבר על משמעות היום ח"י באלול ועל החיות והאהבה שהחסידות מחדירה בעבודת ה'. הרב הרחיב על מעלת יום ההולדת- ועל שני המאורות הגדולים- הבעל-שם-טוב ואדמו"ר הזקן אשר נולדו ביום זה.

לאחר מכן נשא דברים הרב יצחק ערד- ראש ישיבת "דעת" ברחובות, שריתק את הקהל בדבריו המאלפים. הרב הסביר כי כל המהות של חב"ד והחסידות היא לגלות את הפנימיות של כל אחד ואחד וע"י כך להגיע לפנימיות הכתר. הבעש"ט הוריד את החסידות לעולם והכניס את השמחה לעבודת ה' והאדמור הזקן, הוסיף ובאר כיצד יכולים לעבוד את ה' וכי כל אחד ואחד יכול לעשות זאת ולהגיע לפנימיות הכתר. וזו הדרך להגיע לאהבת ישראל, שכן אם בכל אדם יש ייחודיות ורק הוא יכול למלא ולתקן חלק זה בעולם.

מחוץ לאולם הועמדו דוכני אוכל ושתייה למשתתפים הרבים וכן דוכן ספרי חסידות, קלטות ודיסקים של ניגוני חב"ד שנרכשו בשקיקה ע"י הקהל. מאות המשתתפים שנכחו בערב הייחודי נהנו מאירוע מעמיק ועשיר בתוכנו, נחשפו למושגים חדשים בחסידות, ויצאו עם תחושת התחזקות והתקרבות לה’, ורצון להכיר עוד ממכמניה של תורת החסידות ולגלות את אורה...

הערב הסתיים בניגון אני מאמין בביאת המשיח כאשר הקהל מוחא כפיים בהתלהבות סוחפת בבקשה לביאת הגאולה השלימה.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
ריקי כל הכבוד! לך ולמשפחתך!
כ"ה אלול ה׳תשס״ז
מחברה מרחובות
2.
כל הכבוד
כ"ה אלול ה׳תשס״ז
משפחת שור
עלו והצליחו
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.