מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשס״ח 16.09.2007

כפר-חב"ד יארח העצרת השנתית לזכר הרבנית חנה ע"ה

ביום שלישי ו' בתשרי תתקיים העצרת השנתית לזכרה ולעילוי נשמתה של הרבנית הצדקנית מרת חנה שניאורסון, אם הרבי. והפעם – שינוי. העצרת תתקיים באוהל האירועים המטופח בכפר חב"ד, על מנת לאפשר לנשות כפר חב"ד, ראשון לציון, לוד, נחלת הר חב"ד ושאר ערי ויישובי המרכז, וכן לנשים רבות מערים מרוחקות יותר, שיש להן גישה לרכבת, להגיע מרחוק ומקרוב ולכבד את האירוע החשוב  לסיפור המלא
כפר-חב
(ארכיון)
מערכת COL

האירוע יחל בשעה 19:30 בבר עשיר. בשעה 21:00 בדיוק תחל תוכנית העצרת. גם השנה תהיה הפרדה בין שעת הארוחה לתוכנית, מה שמאפשר לנשים ליהנות מארוחה חגיגית וגם להעמיק בתכני היום. נשים שתגענה עד השעה 21:00 תזכנה בשובר הגרלה על יהלום – חינם.

בתוכנית, מצגת וקטעי זיכרונות על הרבנית חנה, משא מלמד ומרתק מאת הרבנית ירוסלבסקי אודות כיבוד ההורים של הרבי, הרצאה הלכתית מפורטת בנושא שמיטה מפי הרב אליהו לנדא, קטעי שירה וניגון.

כמו בכל שנה מתחזקות הנשים ביום זה במצוות חנ"ה – כשרות, טהרה ונרות שבת קודש, בהן קרא הרבי להוסיף לעילוי נשמת אמו הרבנית, ומחזקות את קרן חנ"ה שהוקמה לפני 22 שנה על ידי ארגון נשי ובנות חב"ד על פי בקשתו האישית של הרבי. תרומה של 395 ₪ לקרן, היא 'תרומת חברות בקרן חנ"ה' ותזכה את תורמתו בשי אישי נאה וכניסה להגרלה על יהלום. בערב תיערך מכירה פומבית על מטבע שניתנה מידו הק' של הרבי, משובצת במדליון זהב, וכן יערכו הגרלות לטובת הקרן.

פעילות הקרן כוללת ימי עיון וסמינריונים לנשים ולמדריכות לכלות בנושא טהרת המשפחה, בניית מאגרי מידע לנשים בנושאים הקשורים לטהרת המשפחה, הכוונת כלות בתקופת כלולותיהן, הוצאה לאור של חומרי תעמולה, כגון פרוספקטים, דיסקים, קלטות וידאו, בנושאי שבת, כשרות וטהרה וכן חוברות עיוניות בנושאים הנ"ל. מערך שיעורים לנשי ובנות חב"ד ולנשים מקורבות בנושאים הנ"ל, עידוד יציאה ל'מבצעים', לביקורי בית ולתעמולה על ידי מבצעים נושאי פרסים וסבסוד חומרי תעמולה ועוד.

ללא כל קשר לתרומה מוזמנת כל אישה ליטול חלק בערב חשוב זה. מחיר ההשתתפות - 75 ₪, רכישת הכרטיסים במקום. מחיר כרטיס הגרלה: 20 ₪, מחיר 3 כרטיסי הגרלה: 50 ₪.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.