מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תשס״ז 05.09.2007

"נתינה בנתניה": גם העיתונאים מצדיעים

לקראת ראש השנה, משלבות שתי עמותות חסד מפורסמות את פעילותן לקראת עונת החגים, לתועלת הציבור. מפעלי הרווחה 'אש"ל ירושלים' שע"י כולל חב"ד, מטה כתף ומסייעת בצורה מאסיבית לעמותת 'נתינה' בראשות הרב נתנאל דרייפוס בפרוייקט הענק של חלוקת מזון וציוד למשפחות נזקקות ■ ייחודה של 'נתינה' הוא שיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם רשויות הרווחה בנתניה ■ לקראת החגים נערכת העמותה לחלוקת ענק של מגוון מוצרי מזון, כמו גם ציוד בסיסי, למאות משפחות ועשרות קשישים בודדים ברחבי העיר לסיפור המלא
מאיר הלוי, COL

לקראת ראש השנה, משלבות שתי עמותות חסד מפורסמות את פעילותן לקראת עונת החגים, לתועלת הציבור. מפעלי הרווחה 'אש"ל ירושלים' שע"י כולל חב"ד, מטה כתף ומסייעת בצורה מאסיבית לעמותת 'נתינה' בפרוייקט הענק של חלוקת מזון וציוד למשפחות נזקקות.

עמותת 'נתינה' בראשות הרב נתנאל דרייפוס מוכרת כבר תקופה ארוכה לתושבי נתניה מפעילותה האינטנסיבית במשך כל השנה. 'נתינה' תקעה יתד ומיצבה את עצמה כמפעל החסד המשמעותי והפעיל ביותר באזור, כאשר בראש מעייניה עומדת רווחת תושבי נתניה. לקראת החגים נערכת העמותה לחלוקת ענק של מגוון מוצרי מזון, כמו גם ציוד בסיסי, למאות משפחות ועשרות קשישים בודדים ברחבי העיר.

ייחודה של 'נתינה' הוא שיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם רשויות הרווחה בנתניה. לא לחינם זכתה העמותה לפני מספר חודשים ב'אות ראש העיר למתנדבים מצטיינים'. המאמצים הכנים לאתר את הנצרכים, ההתמסרות המוחלטת לאיסוף תרומות ולחלוקת המשאבים, ההקפדה על דיסקרטיות וחשאיות – מהווים את ה'ערך המוסף' של עמותת-חסד זו, שאת גלגליה מניעים מתנדבים רבים הפועלים ללא מטרת רווח.

בימים אלו, כשמשאיות עמוסות דבש ורימונים, בשר ודגים קפואים, מוצרי ניקיון ותינוקות פורקות את מטעניהן בשערי עמותת 'נתינה', פונה העמותה בקריאה נרגשת ליטול חלק פעיל במערך הסיוע החיוני הזה. תרומות מכל סוג שהוא ובכל היקף יתקבלו בתודה ובהערכה, ויאפשרו למקבלי התמיכה – כמו גם לנותניה – לעבור את תקופת החגים מתוך רווחה, סיפוק, ורגשות שמחה אמיתיים. את התרומות ניתן להפקיד בחשבון עמותת 'נתינה' המתנהל בבנק הבינלאומי הראשון סניף 022 נתניה, חשבון מס' 409612367. לעמותה אישור לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודות מס הכנסה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד לשליח
כ"ב אלול ה׳תשס״ז
הרב דרייפוס ולר שאול אייזנבך וכן לדוד מסס!!

יישר-כח!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.