מערכת COL | יום כ"א אלול ה׳תשס״ז 04.09.2007

מוסדות חב"ד בבוינטון מושכים קהילה יהודית צעירה

על מנת להתאים לצרכים הגדלים והולכים של קהילת בוינטון היהודית ההולכת ומתפתחת רכשו מנהלי בית חב"ד שטח של 12 דונם המיועד להקמת למרכז גדול שיעמוד בראש מרכזים נוספים שייבנו בהמשך ■ מה שמאפיין את הקהילה בבוינטון הוא הגיל הצעיר של האוכלוסייה היהודית שנהנית משירותי הקהילה של חב"ד ובכללם מקווה מפואר בשווי מליון דולר, בית הספר יהודי ותוכניות למבוגרים  לסיפור המלא
מוסדות חב
מאיר הלוי, COL

על מנת להתאים לצרכים הגדלים והולכים של קהילת בוינטון היהודית ההולכת ומתפתחת רכשו מנהלי בית חב"ד שטח של 12 דונם המיועד להקמת למרכז גדול שיעמוד בראש מרכזים נוספים שייבנו בהמשך.

עם גידול מאסיבי של כ-63 אחוז שחל בין השנים 1999 ל-2005 הראה מחקר שנעשה על ידי אירה שסקין מאוניברסיטת מיאמי שהגידול הדרמטי באוכלוסיה היהודית באזור בוניטון גובר.

מה שמאפיין את הקהילה בבוינטון הוא הגיל הצעיר של האוכלוסייה היהודית שנהנית משירותי הקהילה של חב"ד ובכללם מקווה מפואר בשווי מליון דולר, בית הספר יהודי ותוכניות למבוגרים.

בגנון של חב"ד מופעלת מערכת החינוך, ולפיה התוכנית נבנית בהתאם לתחומי ההתעניינות של הילדים, על מנת לטפח בהם את הערך העצמי. בגן הילדים המיועד לגילאי 2-3 נרשמו 18 ילדים והמנהלים מתכננים לפתוח כיתת גן נוספת בשנה הבאה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.