מערכת COL | יום כ' אלול ה׳תשס״ז 03.09.2007

התומכים והידידים הצדיעו ל'תורת חב"ד לבני הישיבות'

קהל רב של אוהדי ותומכי אירגון תורת חב"ד בראשות הרב משה שילת הפועל המסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בארץ הקודש התכנס אמש (ראשון) ל'דינר' לציון 5 שנים לעשייה הברוכה ולפעילות העניפה של האירגון הפועל בקרב בני ישיבות התיכוניות וההסדר לצד חסידי פולין בכל רחבי הארץ ■ שי יוקרתי העונק למספר תורמים וידידים, ובינהם: הרב שמואל לוין, הרב חיים-יעקב לייבוביץ, והרב משה לבייב ■ באירוע נשאו דברים: הרב יואל כהן, הרב יהושע שפירא, הרב יחזקאל סופר, הרב אסי שפיגל ועוד  לסיפור המלא וגלריית תמונות
התומכים והידידים הצדיעו ל'תורת חב
(צילום: דובי גורביץ)

מערכת COL

קהל רב של אוהדי ותומכי אירגון תורת חב"ד בראשות הרב משה שילת הפועל המסגרת צעירי-אגודת-חב"ד בארץ הקודש התכנס אמש (ראשון) ל'דינר' לציון 5 שנים לעשייה הברוכה ולפעילות העניפה של האירגון הפועל בקרב בני ישיבות התיכוניות וההסדר לצד חסידי פולין בכל רחבי הארץ.

האירוע נערך באולמי 'כתר הרימון' בבני ברק, ובכניסה לאולם הוצגו תמונות וקטעי וידאו על האירגון, עליהם עמלה הגב' ברכה שילת.

את האירוע הנחה המרצה החב"די הרב יחזקאל סופר, מעמודי התווך של האירגון, ואשר מרבה להרצות ולהתוועד עם בני הישיבות במסגרת פעילות האירגון.

הרב אסי שפיגל, שליח חב"ד באוניברסיטת ביוג'ין שבמדינת אורגון, וידידו אישי של הרב שילת, הוזמן לשאת דברים ולנגן בפני הקהל ניגוני חב"ד יחד עם אחיו. הרב שפיגל דיבר על פעילותו בקרב הסטודנטים, ועל דרך הגעתו לחב"ד.


הפעילות מחזקת את הנוער הצמא לחסידות

לאחר אתנחתא מוזקלית עם הכנר ר' מאיר רוזן, הוזמן לשאת דברים ראש ישיבת ה'הסדר' ברמת גן, הרב יהושע שפירא, שפתח את דברים בספרו את ייחסו למשמשו של אדמו"ר הצמח צדק. הוא הזכיר את הפעילות הברוכה של האירגון בישיבתו, וציין כי לא תמיד קל לקבל "תורות חדשות" מבתי מדרש שונים, אך בדרך שבה פועל האירגון הם מצליחים לפעול בישיבות, ולחזק את הנוער הצמא לחסידות.

כעת הוזמן לשאת דברים האיש שעומד מאחורי כל המפעל, הרב משה שילת, שהודה בפתח דבריו לידידים הרבים שבלעדיהם לא היתה הפעילות מתקיימת. הוא הזכיר בדבריו, בין השאר, את הרב שמואל לוין מנחלת הר-חב"ד, שיזם את קיום ה'דינר' ואף תרם את כל העלויות, את הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצעירי-אגודת-חב"ד, שהאירגון פועל במסגרת חשובה זו שייסד הרבי, ואת שניים מהתורמים הגדולים: הרב משה לבייב, אחיו של ר' לוי לבייב, והרב חיים-יעקב לייבוביץ.


"המשפיעים ביותר - הבחורים השלוחים"

הרב שילת סקר את הפעילות בשנה האחרונה, ועמד על היעדים והתוכניות הרבות העומדות בפני האירגון לשנה הקרובה. הוא הזכיר גם את הפרוייקט הייחודי "שלוחים בישיבות תיכוניות", והזמין לשאת דברים את הת' יעקב מויאל שיחד עם הת' דני קהלני שימשו כשלוחים בישיבת ההסדר במבשרת ציון. יעקב מויאל ריגש את הקהל כאשר סיפר כיצד הם עמדו לימין הבחורים בכל עניין, כיצד הבחורים ביקשו ללמוד עימם עוד ועוד, ולקיים התוועדויות, וכיצד בסוף השנה, במשוב שמילאו את ציינו כי הדמות הרוחנית שהשפיעה עליהם הכי הרבה היו "השלוחים החב"דניקים"...

אל הבמה הוזמן לשאת דברים הרב יצחק שילת, ראש ישיבת ההסדר במעלה אדומים שדיבר על חשיבות עבודת בנו ועל הארגון  המקרבים לבבות ופועלים לאחדות עם ישראל. הוא סיפר כי בהיותו בחור הוא נתקל בשיחה של הרבי, קרא אותה בעיון וחשב כי תורת הרב קוק זצ"ל ותורת הרבי קרובות מאוד, וכי אפשר להתאחד יחד שני המגזרים. הוא כתב מכצב לצעירי-אגודת-חב"ד והעלה את מחשבותיו על הכתב. לאחר מספר ימים הוא קיבל תשובה מהרב טוביה בלוי ממנו הבין כי השיטות נכונות, אבל כדי להתאחד איתנו, ולהפוך לחב"דניק... 

אורח הערב, ה'חוזר' הרב יואל כהן ביאר בשיחה מהרבי במעלת ראש השנה ויום כיפור, וכיצד "עיצומו של יום מכפר" על פי חסידות ולאור דברי הרבי.

לפני סיום, הכריז הרב שילת כי הנגיד ר' לוי לבייב החליט לתמוך ולסייע באופן משמעותי במספר פרויקטים גדולים שיתקיימו במהלך השנה, בתרומה גדולה. בשלב זה, הוענק שי יוקרתי למספר תורמים וידידים: לרב שמואל לוין, לרב חיים-יעקב לייבוביץ, לרב משה לבייב, לרב מענדל עמאר על העזרה שלו ושל אביו הרב יעקב עמאר מצרפת, ולרב שלום אברמוב מנתניה.

למשתתפים חולק הספר "לדעת להאמין" של הרב סופר, שיעורים בתורת חב"ד מאת הרב כהן, וכן חוברות מעיינותיך שיצאו לאור על ידי 'תורת חב"ד'.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
היה יפה מאוד
כ' אלול ה׳תשס״ז
1. תערוכה מושקעת- (אישתו?)
2. קהל מגוון -( צעירים-ואלו שמזמן היו צעירים)- גבירים לצד אנשים פשוטים

3. משה שילת התרגש וכו

4. בקיצור מי שלא היה. -
שיהיה פעם הבאה

5. כל הכבוד לאדם יחיד שעושה!

אריה
2.
אירוע מעולה
כ' אלול ה׳תשס״ז
אכן אירוע מוצלח ומכובד ביותר, מרגש ונפלא
ישר כח לר משה שילת על העבורדה המעולה ועל האיורע המדהים
ברכת הצלחה לכל התורמים עלו והצליחו!!!!!!!!!!!!!!!!
3.
תענוג לראות
כ' אלול ה׳תשס״ז
כל הכבוד, יבורך משה שילת על פעילותו
4.
להרב משה שילת שליט"א
כ' אלול ה׳תשס״ז
ברכות יחלו על ראשך ועל האירגון שלפענ"ד הצלחתו איננה מדרכי הטבע. שתמשיך להפיץ את המעיינות ביתר שאת ויתר עוז. ממני ידידך רפאל.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.